Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 I dag våknet hun halv fem, og var lys våken. Prøvde å få henne til å sove ijgen i 45 min., hun er jo så snill også da, skjønner at det er natt når jeg skrur av lyset, men ligger og pludrer for seg selv, og jeg skjønner jo egentlig at det er håpløst å få henne til å sove. Hun gråter heller ikke når hun skjønner at det er natt og hun egentlig burde sove. Dette har skjedd 3 ganger i løpet av de to siste ukene...
Solbollatilmamma Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Kommer litt an på c",) Eldstemann gjorde det til rutine å forsøke stå opp tidligst mulig, og jeg gjorde det til rutine at vi ikke sto opp av senga før klokka var tidligst 5 eller 6 - så fikk vi heller ligge å duppe til da. For en periode sto vi bare opp når han våknet, men da forsøkte han seg på å stå opp _enda_ tidligere - etter det ble han tvunget til å holde senga, sin eller vår, til det var morgen. Du kan jo forsøke dra en liten haug leker med deg på rommet, fore henne med dem og se om hun ikke holder tyst - eller sovner igjen - en times tid til?
Caker*fikk to babyer 21.06.06* Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Jeg gir han mat og legger han igjen. *s*
Tiddelidu Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Han får tilbud om pupp, så skrur jeg av lyset av legger han igjen. Ligger ofte å prater en stund, men sovner. Jeg har lært meg å "overse" pratelydene, så jeg sovner selv om han babler i vei.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Samme her.Jeg har gitt opp å få hun til å sovne,jeg bare ligger i sengen og lar hun prate til hun blir trøtt igjen.Da får hun enten pupp eller smokk og heldigvis klarer å sovne igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå