Gå til innhold

Gressenke i 1 uke!!

Samsyn, Camilla og Therese

Anbefalte innlegg

Snufs, nå går mannen min ombord i flyet på vei til Dallas texas :-(

Og jeg blir aleine hjemme i ei heil uke.....hvordan i all verden skal jeg klare å sove det lille jeg pleier å sove om natta?

Har stoooore problemer med å sove når han ikke er hjemme :-(

er ikke en smuuuule misunnelig heller jeg? neeeeida hehe

jeg skulle egentlig vært med men så klarte han å time snuppa såpass at jeg trakk meg hehe, utspekulerte mannfolk! hehe

har sikkert gjort en seriøs deal med svømmerne sine tenker jeg!!

Han og forloveren drar derfor sammen for å se på NHL All-Star game i Dallas (ishockey weekend). Min manns store drøm, og 2 billetter var min bryllupsgave til han :-)

Synd jeg ikke kunne være med, men har sagt at jeg gleder meg til alle presangene som jeg skal få hihi...

Fortsetter under...

Hehe skjønner at du er misunnelig, spesielt siden dette var din gave til han da. Fordelen er at dette kan du melke leeeeeeeenge, for alt det er verdt! "Ja, jeg fikk jo ikke vært i Dallas likevel, jeg så...men det gjør ingenting det altså" (her kan du presse inn et såret blikk og muligens en tåre om du passer på å se en yoghurt-reklame først).

Om det er noen trøst så har nå endelig jeg begynt å sove dårlig også (mye til trøst tenker jeg hehe) og våkna i natt og oppdaget at mannen min heller ville sove på det harde gulvet i stua med dyna surra rundt seg enn ved siden av meg. Jeg snorker visst. Men jeg har vondt i halsen da, må vel får lov til å snorke litt da...! Han skulle hørt seg selv noen ganger...mumle mumle ;-)

tro meg!! Dette skal melkes for det det melkes kan :-)

Og det er han smertelig klar over hehe

Og ikke nok med at de er på vei til Dallas...neeeida...når de kommer hjem på fredag så bærer det direkte fra gardermoen og på guttehyttetur!! Kommer ikke hjemom engang først!

Kan tro jeg har MYE tilgode når snuppa blir stor nok!!!

Har sagt jeg kan møte dem på gardermoen når de kommer, for å plukke opp alle presangene mine hehe

Hehe synes jeg ser mannen din på stuegulvet lol

De er utrolig følsomme disse mannfolka....:-)

Ta bilde av en handlevogn og send til han, skriv at dere stiller på Gardermoen. No pressure, honey hehe ;-)

Du får si ifra om du vil finne på noe til uka, om formen er ok da. Jeg er halvt gressenke selv med den arbeidstida til gubben. Og nå det med soving på gulvet.

Lurer nesten på om jeg skal ta et hint, men...næææh :-p

Lurte litt på om vi skal forsøke oss på en sverige tur i morgen eller mandag?

Er jo meldt snø i dag, så da er det kanskje litt dumt å kjøre.

De har åpent fra 11-16 i morgen, og til kl. 18 på hverdager.

Kan evt. ta hjemmekontor på mandag, da kan du plukke meg opp nårsomhelst :-) Regner med du evt. kjører, bilen min er rimelig humørsyk om dagen hehe

I`m ready if you are :-)

Fikk forresten svarene på blodprøvene i går. Kan se ut som at anfallene mine har med stoffskiftet og stress å gjøre.

Har ikke hatt et eneste ett siden i går, har ikke vært på jobb siden onsdag, så det kan tyde på at stress trigger anfallene.

Skal ta nye blodprøver 2 feb. foreløpig var det ikke noe farlige greier iallefall...må bare være litt flinkere til å slappe av. Men en liiiiiten tur til sverige og treff på torsdag SKAL jeg ha med meg :-) hehe

Iallefall treffet :-) Sverigeturen er jo opp til deg :-)

Annonse

Godt å høre at det går bedre. Da tyder det på at stress er greia, men så lenge du tar det med ro så går nok alt greit :-)

Jeg kom akkurat hjem fra den verste kjøreturen i mitt liv. Alt er kaos ute. Bilene sklir ut av veien og i hverandre, og man aner ikke om man kjører i en fil eller i en grøft. Måtte gå ut midt på motorveien og sette på nødblinken for å dra av is av viskerne, jeg så ingenting ut av frontruta og det var skikkelig ekkelt. Og enkelte har selvfølgelig sommerdekk enda, så de står bare og spinner. Men Golfen min, den klarte seg fint vettu...lille fjellgeita mi :-) Nå blir jeg hjemme, om så vannet skulle gå *bank i bordet* så blir jeg hehe.

Men Sverigetur høres bra ut, i morgen kan jeg ikke men mandag, forutsatt at snøen har roa seg litt vel å merke, så er jeg klar :-)

Huff hørtes ikke kult ut å kjøre bil i dag nei!!

Etter at jeg tryna på onsdag så er jeg blitt mildt sagt paranoid, så i dag har jeg kun turt å snike meg ut i postkassa samt hente en sekk med ved i boden...gubben stakk uten å ta inn til meg....fysjom ;-)

Må vel måke de 3x1 meterene utenfor døra så det ser ut som om noen bor her hehe

At folk tør å kjøre på sommerdekk, selv om det er i Oslo, skjønner jeg bare ikke. Og det hjelper jo ikke akkurat på mitt inntrykk av hvor smarte de er når de faktisk drar ut for å kjøre på en dag som i dag, med sommerdekkene sine...... Holdt på å fronte med ei dustekjerring på sommerdekk i fjor vinter...

det er godt fjellgjeita di klarer brasene!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...