Gå til innhold

hjelp meg:(

little_pony

Anbefalte innlegg

da viste det seg etter masse blødninger.så var det enda liv...har time til abort egentli mandag..men er så usikker i gjenn!!!!siden det er liv,men føler meg ikke klar for å bli tobarns mor alene,siden jeg har fått klar beskjed om at han stikker om jeg velger og beholde..pga han har barn fra før,å vi har et felles på to år....så nå sitter jeg i klemma,...med den verste kvalmen.spyr hele tiden...greier så vidt bevege meg fra senga...er så fortvilt...hvordan blir live med to alene???i en alder av 22år....skolegangen..hvordan blir det med litt alene tid???setter pris på tips å råd..noen som kan hjelpe meg

Fortsetter under...

Heisann, jeg er 26 år nå og har selv ei datter på fem år, venter nå nummer to selv og er alene. Skolegangen min og tok en pause, og etter dattera mi var kommet i barnehage gikk jeg to år på skole, og begynte i lærling...men tok pause nå igjen da jeg ble gravid...i to år, da fullfører jg lærling tiden min, så skolen kan vente litt den..

Og han faren skal du unnskyld uttrykket ...drite i hvis han er så skjip å gir deg et slikt valg midt i en vanskelig situasjon, istedet for å støtte deg..!

Hvis du vil beholde barnet gjør du det...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...