mamman til M&M Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 dere som har født før...når kan man begynne å trene igjen etter fødsel og når eventuelt begynte dere å trene igjen?? da snakker jeg ikke om gåturer...men spinning, aerobic og body pump....er litt treningsnarkoman og gleder meg helt vilt til å begynne å trene igjen....klarer nesten ikke vente jeg til å komme i form:) takker for alle svar....
Camz Fødeklar Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Tror man bør vente med å trene hardt de første 6 ukene iallefall så mener jeg man bare kan trene hvis man føler seg bra nok til det... Er iallefall det jeg har hørt=)
trinen123 Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 8 uker har jeg hørt ( Du skal ihvertfald vente til bekkenbunden er godt trenet igjen, men du kan jo begynne allerede nu med at trene den. Jo bedre trenet bekkenbunden er før fødsel, jo nemmere er det at trene den op igjen.
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Mener jeg har hørt 6-8 uker. Noen sier man skal vente til man slutter å blø. Jeg følte meg i bra form etter fødselen, men det var likevel såpass mye nytt å forholde seg til med førstemann som jeg ikke var forberedt på. Bl. a. ble det lite søvn de første ukene og jeg sleit med amminga. Jeg blødde mye. Jeg merket i ettertid at formen ikke var så bra som jeg hadde følt. Dette er sikkert forskjellig fra person til person, men start i hvert fall litt forsiktig og lytt til kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå