Cat.68 Skrevet 20. januar 2007 #1 Skrevet 20. januar 2007 Ser her nede at de skal ha 20 tenner før fylte 2 år. Jenta mi er 16 mnd og har bare 4st ??? 2 oppe og 2 nede...... Skal si vi får trøbbel fremover da??
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Min gutt på 14 måneder har ingen han! Tviler på at han har 20 stk før to år
tyr 73 Skrevet 20. januar 2007 #3 Skrevet 20. januar 2007 Snakket med en tannlege ang. dette. Han sa at desto eldre barna var før de fikk tennene, desto bedre... For tannhelsen vel og merke.. Han sa at noen faktisk ikke hadde fått alle tennene før i 18 års alderen..Men uansett: har du hørt om noen som ikke har fått tenner i det hele tatt?? he he.. Ikke jeg heller.. så ta det med ro. de kommer etter hvert.
♡ Rødhette ♡ Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 De kommer nok.. Jeg skulle nesten ønske at lillegutt ventet litt med alle tennene.. Av årsaker som hun nevner over her... Føler at jeg ikke får pusset alle så bra som jeg skulle ønske .., og går nesten konstant redd for at han skal få hull i tennene... Han er 14.5 mnd og har alle tennene...=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå