Gå til innhold

Hva er den absolutt beste dressen til barnehagen?

Anbefalte innlegg

TROLL, HELT SUVEREN

De i barnehagen til sønnen min sier at TROLL er best!!!!!!!

Mange meninger ute å går her....

ALLE vil påstå at DERES kjøp av parkdress var det BESTE. Vi er så påståelige jenter at jeg må le.... :-)

I sønnen min sin barnehage jobber det 22 voksne, så føler at de "kan faget" sitt når de mener noe om parkdresser.....

Fortsetter under...

I barnehagen vår (1-3 år) har "alle" reima-tec. Vi er i hvert fall kjempefornøyd. Bor i Oslo, så det blir jo aldri superkaldt her. Men søle og slapps har vi nok av.

Husk at det går an å kjøpe dressene "billig" på tilbud (ofte halv pris) på våren, og gjemme til høsten. På den måten kan man få en knalldress til 600-700 kroner.

Reima-tec uten tvil. Det skal veldig mye til om de blir våte gjennom den dressen. Vet ikke om jeg har opplevd det engang. Nesten sånn at de ikke trenger å ha regnklær om de har reima dress!! Klart det er best med regnklær i pøsende regn. Men om de er igjen glemt hjemme en dag, trenger en ikke ha dårlig samvittighet med reima dressen i boks:-)

Reima tec er best. Bruker reima tec til begge mine og er kjempe fornøyd. Gutten min er 5,5 år og har brukt reima fra han var 1 år, har aldrig vært våt igjennom.For Lillemor på snart 14 mnd er dressen lett og grei å bevege seg i. Men det er jo en smaks sak.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...