Dubbe Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 *kremt*- måtte dere veldig, ordentlig på do, altså, bommelomm?
mammatil2. Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 første jeg merket var ømme bryster å at jeg var slapp
Potetstappe Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Menssmerter, uten at mensen kom. Og mye kvalm...
Dubbe Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 jeg skal til gynekolog til tirsdag, hadde positiv CB om mandags kveld, og om tirsdags morgen. .så begynte jeg å blø bitte litt. Natt til onsdag så var d vel ett sånn nattbind. Onsdags dag så var det ikke mye, nesten ingenting natt til torsdag, og ei heller torsdags dagen. .Idag var d heller ingenting. Tok ny CB om onsdagen, litt svakere da. . Men, fremdeles VONDT i puppene, og i de siste dagene, så har e måttet så bommelomm!!!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har ikke vært gravid, men da venninna mi var gravid måtte hun veldig mye bommelomm hele tiden i begynnelsen. Lykke til, håper du har en spire!
Krokodillemor Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Jeg var veldig opppblåst og måtte på do hele tiden. Det var som om jeg aldri klarte å gjøre meg ferdig på do, så jeg måtte på nytt etter ett par timer. Skikkelig irriterende.
❤lille stjerne❤ Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Jeg vet ikke ennå om jeg er gravid, skal teste i morgen eller på mandag. Men jeg må også mye bommelom, og veldig tørst og må tisse ofte. Og er veldig oppblåst og veldig kvisete. Også har jeg fått ømme pupper i dag, men det pleier jeg å få før mens også. Litt hodepine idag, men det kan jo være tilfeldig da. Skal bli spennende å teste....
Nehneh Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Oppblåst, trøtt (trodde jeg begynte å bli syk) samt at jeg ble mer sulten på "ordentlig" mat. Merket også at jeg var tom for energi på treninga.
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Oj. Jeg bommelommer også mye for tiden. 2 dager før ikm og jeg har murringer/stikkinger i magen. Men det kan være pms!
Solstråle + 3 :) Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Jeg var nesten 6 uker på vei sist jeg var gravid og da husker jeg at jeg sa til min mor at jeg var så trøtt og sliten før jeg fant det ut da Men ellers så husker jeg ikke noe andre symptomer....jaja,ømme pupper og sånt,men det bruker jeg og ha noen ganger før ikm
Dubbe Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 20. januar 2007 I forgårs, igår og idag...oh my god!!! Jeg er engangs bommelommer til dagen- men 3 er litt vel mye..
olebrum30_05&09&13 Skrevet 21. januar 2007 #12 Skrevet 21. januar 2007 jeg har oxo mye luft i magen... bommelom hele dagen... hehe... og løvinne_75 har spådd at jeg er gravid, testa på legekontoret på torsdag men det tror jeg var litt tidlig da, ville bestille ppiller, da vi har funnet ut at det kanskje ikke er den rette tiden enda, jeg vil fortsette utdannelsen min til høsten... hehe... typisk at jeg da er gravid... skal til legen igjen på torsdag 25 å teste på ny osv... hehe... blir merkelig å få de resultatene.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå