Gå til innhold

Hei alle sammen!!!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er litt vanskelig i begynnelsen det der. Husker jeg hadde problemer med å finne ut hva jeg skulle snakke med alle streitingene om, de var så kjedelige og stive alle sammen. Men nå har det gått en stund, og jeg syns egentlig bare at dopvennene er slitsomme å henge med. Blir så utålmodig av alt det stuket, og at alt tar så jævlig lang tid.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7863290-hei-alle-sammen/#findComment-7890885
Del på andre sider

Know the feeling..

Jeg føler meg absolutt ikke vel sammen med sånne streitinger.. Føler liksom ikke at vi har noe å snakke om! Jeg er vandt med mye festing, høy partyfaktor, en linje her og der og jeg har opplevd mye rart liksom. Og dem som ALDRI har vært bort på dop i det hele tatt dem er så jævlig dømmende hele gjengen!!! Nå som jeg har barn ogsånn, så sier det seg jo selv at jeg ikke drar linjer i ny & ne, men om jeg er ute på byen så drar jeg med de "gamle" vennene mine, jeg har det kult med dem! Min omgangskrets er ikke av det slaget som vanker på plata, flesteparten av dem er faktisk gjengmedlemmer.. Og resten av omverden er jo så forbannade dømmende når dem hører at jeg har utenlandske venner! Så det er faktisk ikke lett å finne seg nye venner.. Har vært litt sammen med dem fra barselgruppa mi, men.. Har lite å snakke om! Politikk, sminke, hår og andre superteite ting!

Jeg likte/liker de gamle vennene mine, for med dem så kan jeg le og ha det morsomt! Mesteparten av dagen går jo på sambo og barnet, og et fåtall av mine venninner driver med dop. Men det er jo fortsatt det samme miljøet! Huff.. Ting skal ikke alltid være så enkelt, nei..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7863290-hei-alle-sammen/#findComment-7898545
Del på andre sider

mhm... Nå i ettertid når jeg har møtt på gammle "venner" så synes jeg faktisk de er utrolig ensformige..bare dop prat og fest prat.. Ikke noe fremtidsplaner annet enn å bli rik på å selge eller at de skal en gang i livet til månefesten i thailand(dopfest) og om hvor kjedelig vi streitinger har det osv. Ikke noe konstuktiv tankegang i det hele tatt. Hva de vil med fremtiden, jobb hus... familie eller drømmer og mål de skal nå som IKKE innkluderer dop på en eller annen måte. OG HJELP jeg har vært slik!!! huff!! det har gådd nesten 2 år og jeg har begynt å få venner, MEN det er først nå. og en trives bedre og bedre:)

Åssen går det med deg nå da? har du barn(seff har du det siden du er her...tror jeg:))

Håper på svar.

klems fra første svar på hovedinnlegger:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7863290-hei-alle-sammen/#findComment-7898594
Del på andre sider

oijda, så ikke svaret over meg. hehe. Men altså.... bra du kan feste sammen med dine gammle venner. Da er de nok hakket bedre enn de jeg hadde. For de respekterer ikke at jeg har slutta og maser om at jeg må ta hele tiden. derfor styrer jeg unna fest med dem.

og at streite folk er dømmende JA! OG hår og sminke er heldigvis ikke t problem jeg har, hehe. Vi snakker om alt mellom himmel og jord, filosofi. opplever ting. reiser og gjør mye morsomt med barna.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7863290-hei-alle-sammen/#findComment-7898732
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Blir jevne mellomrom mellom hver gang jeg kommer "innom" . Ser jeg har fått masse svar, og det er bra!! Trodde engang at jeg måtte være verdens mest ensomme menneske. Jeg har altså rusa meg siden jeg var 13-14 år. Kjempe moro og spennende syntes jeg :-) Men selfølgelig kommer man til det punktet hvor man tenker -Hva med fremtiden..?

Der kom jeg for ca to år siden. Har vært sinnsykt mye alene siden da. Jeg takler rett og slett ikke noe annet miljø enn de jeg er vant med...! Har begynt å gå til psykolog å greier nå da, for jeg detter jo selfølgelig tilbake til gamle trakter når jeg går så mye alene. Selv om jeg ikke ruser meg så er det så sinnsykt deilig å bare ha noen å prate med på min bølgelengde igjen. MEN; det er jo lettere å ruse seg igjen å da da.

Joggesko er min store lidenskap, høres ille ut, men jeg elsker det dopet. Kola blir på en måte noe annet igjen, selv om det også er deilig. JS kan du leve på i mange måneder uten at det blir for dyrt, men det ble også min "grav". Jeg våknet en dag, drit sliten og skulle på jobb. Ingen som kunne ta vakta, jeg dreit i det og dro til legen. Da veide jeg 44 kg og var 1,73 på strømpelessen, så sykemelding kom i full fart. Det var min verste periode. Tror jeg hadde jobba på pepper i 6 mnd da, så var på tide med litt fred. Jeg klarte ikke å jobbe uten pepper lengre. Og da er jo noe seriøst gæærnt. Jeg forsto det selv. Man må kunne fungere uten dop.

Så det var det. Jeg savner å ruse meg fordi jeg elsker det "gode miljøet" (alle skjønner vel hva jeg mener, unntatt nykterister) , jeg savner å sitte å ture med en "helt ukjent" å åpne alle sluser å KOSE MEG!!!

Er jeg helt fjern? Jeg har ingen trang til å ruse meg, men jeg har en trang til å oppleve alt videre.. Fan, har tatt ett par whisky idag, må få tia til å gå.

HAR INGEN BARN

Men prøver somsagt å slutte, men jeg er så JÆVLIG ensom!!!!! Alle venninner jeg stoler på er på avrusning, jeg sitter hjemme, typen jobber og alle andre jeg kjenner holder på med ting jeg skal holde meg borte fra. Ensomheten er det verste ass.

Med vennlig hilsen Hovedinnlegger

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7863290-hei-alle-sammen/#findComment-7948429
Del på andre sider

Bare sånn at ingen lurer; jeg kom inn på denne siden da jeg var gravid, men jeg mistet det barnet i 15 uke. IKKE min skyld; jeg rusa meg ikke eller noe, men det skjedde alikevel. Etter det har jeg blitt litt her å titta.

En annen ting; Når jeg f.eks går på byen, så er jeg sikker på at jeg tiltrekker meg andre som ruser seg. Jeg ser hvem som ruser seg, det er de som er innteresante, dermed blir jeg igjen kjent med folk som ruser seg. Det er en OND SIRKEL!!!! Seriøst, og de andre nykteristraringene inntereserer meg ikke i det hele tatt...! GUD, HVIS MEG NÅDE!!!!!!!!"

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7863290-hei-alle-sammen/#findComment-7948498
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...