Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Mannen min er hekta på dataspill.. Er det vanlig i en alder av 30? Er hormonell for tiden å blir sur når han har en slik irriterende interesse.. Greit nok at jeg er mye på BIM ... men er det ikke litt fjernt? Håper egentlig på mange her som sier det er helt normalt:)
HappyJoy Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Samboer er ikke det jeg vil kalle for hekta, men i perioder spiller han en del... Jeg tror det er ganske normalt. Det spørs jo hvor mange timer man spiller når man er hekta... Når samboer har perioder han spiller er det flere timer av gangen, hver dag i en ukes tid og så blir han lei... Så går det en stund - kanskje noen uker noen ganger måneder og så begynner han igjen..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Min er vel ganske så lik "HappyJoy" sin mann. Og han har en periode akkurat nå, og jeg holder på å bli gal!!! Det er det første han gjør når han kommer hjem fra jobb, og han sitter der helt til sengetid. Både jeg og barnet vi har sammen blir oversett. Det nytter ikke å foreslå forskjellige aktiviteter vi kan finne på sammen heller. Man blir ganske så rådvill... Vet ikke hva man skal gjøre, for det nytter ikke å bli sur her..
godiva med 3 gull Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Det hadde jeg bare ikke orket. Min driver ikke med dette spill greiene. Han har en x-box som jeg kjøpte til han for noen å siden.. men den bruker han kanskje 1 gang i mnd i ca 1 time. Ellers fungerer den som dvd spiller på lørdags formiddag. da har jeg og jenta vår film kos.
frøy@ Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Hehe..min sambo er også litt hekta til tider..blir ganske irritert innimellom når det går mange timer med til spilling..synes det er så innmari bortkasta tid..men prøver å tenke på at mine timer foran TV´n ikke alltid er like verdifulle heller.. Går egentlig ikke ut over noe annet heller, men kjenner at jeg blir litt provosert.. Jaja, de er bare små gutter egentlig.. :-) (..vi har ikke barn ennå, så regner med det blir mye mindre tid til spilling snart..)
MrsMoo Skrevet 20. januar 2007 #6 Skrevet 20. januar 2007 Mannen min på 37 spiller PS. Han spørr alltid om det er greit før han evnt. okkuperer tv. Han har en ganske så stressende jobb og dette er hans måte å koble av på. Helt ok for meg! MEN jeg skal love dere at CSI og diverse tv program kommer foran i prioriteringen når jeg skal se tv! he he
findus Skrevet 20. januar 2007 #7 Skrevet 20. januar 2007 Jeg er dame. Jeg er hekta på noe så idiotisk som KABAL på dataen! Slå den, mannfolk...
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #8 Skrevet 20. januar 2007 Min x var det man kan var hekta på dataspill/PS. Da vi fikk barn sammen jobbet han 14 dager borte og var 1 uke hjemme. Da han endelig kom hjem til sin familie så, spilte han PS hele natten, for så å gå å legge seg når jeg og tulla våknet. Jeg var fulltidsstudent og hadde dagmamma til jenta fra hun var 5 mnd gammel. Avtalen var at vi skulle spare penger mot at han skulle ta seg av henne den uken han var hjemme. Men det nyttet ikke, for han var jo så trøtt. Sov hele dagen vi var borte, og jeg måtte tvinge han opp til middag. Etter litt mat våknet han til, og spilte hele natten igjen... Ikke rart jeg ikke fikk sovet godt om natten heller, for man blir litt forstyrret av lyden og at han var oppe. Det er en grunn for at jeg ikke har samme far til barn nr 2! Han er heldigvis meget uinteressert i spill!
nutri Skrevet 20. januar 2007 #9 Skrevet 20. januar 2007 Samm situasjon her. Han innrømmer det selv også. Nå har han selv funnet ut at han skal sette på stoppeklokka. F.eks 2 timer spilling så er det slutt. Det hjelper, bortsett fra de gangene da han snoozer på klokken 1 time til..... Han spiller fordi jeg ser på tv, sier´n, men jeg ser jo tv fordi han hele tiden spiller.... ond sirkel.... moaaaah!
lykkeliten 18.3.07+26.7.08 Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 ja ja, må bite i det sure og innrømme at jeg har den værste gubben her tror jeg.... han er jo syk også da (vært over 1 år nå), så noe må han jo gjøre, det skjønner jeg. han spiller og jeg bimmer:) men noen ganger er det bare x-tremt. de siste 14 dagene har han spilt i gjennomsnitt 9 timer hver dag... det er mye. enten på dataen så jeg ikke får bimmet,,, hehe, eller på x-boxen sammen med kameraten, som kom kl 2 forrige lørdag (på natten ja) og satt til kvart over 6. ikke festlig, fikk ikke sove.
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Min har ingen interesse av dataspill ol. men har en svoger som er helt hekta. han har ingen jobb så da blir jo jobben hans å være hjemme å passe på ungen når moren er på jobb. men ungen blir mye tilsidesatt pga dataspill og det synes jeg er helt feil!! Han sitter også å spiller om vi eller noen andre kommer på besøk og gidder ikke å komme å hilse på en gang. Han prioriterer dataspill foran alt. Da synes jeg det går for vidt.
Gjest Skrevet 20. januar 2007 #12 Skrevet 20. januar 2007 Min blir også hekta i perioder...men så blir jo jeg det også da, så jeg kan ikke akkuratt gå rundt og irritere meg over det jeg da
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #13 Skrevet 20. januar 2007 Huff, synes synd på dere jeg. Heldigvis er ikke min mann henkta. Han liker bedre å lese bøker, noe også jeg gjør. Litt surfing på data blir det på oss begge men ikke noe voldsomt. Tror jeg hadde blitt sprø om mannen min var slik noen av dere beskriver det, spesielt når de er ganske voksne og har barn. Glad det ikke er slik her hjemme!!
minika*Overtid* Skrevet 20. januar 2007 #14 Skrevet 20. januar 2007 møkka wow sier bare jeg:P blææ,hater det spillet!!! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå