Miraculix Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Ja, han jobber fatisk 24timers skift fra fredag til lørdag for at de som jobber dagtid den uken skal få langhelg.... Leeeenge på jobb syntes jeg da, men men. Han jobber som betongblander på UniCon i Oslo, så han er laangt fra meg.. Hehe, iallefall en 1,5timers kjøring... Men men; han jobber så mye så er vant til det nå...! Kunne du ikke blitt med noen på de planene deres da..? Jaja, bim er en god erstatning innimellom, da :-) Deilig å bare tømme hodet for babytanker til andre som tenker det samme!! :-)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Oj det hørtes slitsomt ut! Da får han kanskje fri noen dager da? Det var et stykke unna han jobber ja! Lang vei til jobben. Når har du/hadde du el og ikm forresten? Synes det er din tur til å bli gravid snart! Skjønte at du er mest fruktbar etter tr, fått testa ut det? Den ene venninna mi skulle være med den nye kjæresten sin, den andre er lesbisk og skulle på lesbebar med en jente, og den tredje gadd ikke svare meg . Hehe. Kjempedeilig å tømme babytankene her på bim ja. Så deilig at noen forstår akkurat hvordan jeg har det.:-)
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 Jepp, etter lørdag har han fri en heeeel uke så det gleder jeg meg til :-) Tror kanskje jeg har el den uka å, så.... hehehhehee, ja, gyn sa jo t meg at jeg var mest ffuktbar etter tr, men det var jo etter en rar periode (blødde i tre uker) så kan ikke forholde meg til det skjønner jeg. Har testet etter el nå helt siden tr og streken blir bare sterkere og sterkere så fortsetter nok!! Hvordan går det ,med deg?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Å så koselig! Håper du har el den uka! Du blødde i tre uker, det var lenge. Ja da blir vel det litt feil å forholde seg til. Blir streken sterkere og sterkere, så har du nok snart el:) Var det vanlig gynekolog som fortalte deg at du var veldig fruktbar, eller var det henvisning fra lege fordi du har prøvd så lenge? Går bra med meg. Litt over en uke til IKM. Ganske spent siden han ikke hoppet av dagen før jeg hadde el, så *håperhåper*. Har ingen symptomer da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå