Gå til innhold

savner å være gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ganske hard svangerskap, slet med det meste, og endte med svangerskapsforgiftnng

MEN

Jeg savner å v ære gravid. Jeg følte meg så fin, alle v ar så hensynsfulle rundt meg (familie/venner) skulle bare mangle men, likevel.

Fikk bra sitteplasser, på sofa/stol. Ingen forventet at jeg skulle gjøre noe særlig hjemme. Ingen forventet spesielle julepresanger, siden jeg ikke kun ne dra på shopping gr. slitsomhet og lign.

MEN Jeg elsker snuppelura mi, med verdens kraftigste vræl............

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe...

jeg kikker på gravide med et ekstra "å-så-fin-du-er-smil". Men husker godt hvor ikke-fin jeg følte meg, hvor tungt det var osv.. Men ja, det er noe spesielt med gravide:)

Skrevet

Har ikke savnet å være gravid et eneste sekund og har vanskelig for å tro at det noengang vil forandre seg. Når jeg ser noen som er gravid tenker jeg: Stakkars deg, er sååå glad jeg har fått min ut...

Skrevet

hei!

Jenta mi blei seks mnd i går...........hun er verdens nydeligste og jeg gleder meg vanvittig mye over henne.

Men guuuuud jeg savner også å være gravid, jeg storkoste meg som gravid, tiltross svangerskapskvalme, høyt blodtrykk hovne bein osv....

vi planlegger allerede nr to.

Gjest Riga & hippiesnulla 14.10.06
Skrevet

Jeg var kvalm helt til 3. trimester, men jeg savner også å være gravid...altså å være høygravid! Det var så bra, men det varte ikke så lenge,- snulla måtte selvsagt komme 8 dager før termin faktisk, og jeg hadde jo forberedt meg på overtid slik alle i familien har opplevd. Savner den store magen min, og strekkmerka var ikke så stygge da den var stor.

Men det var jo koselig å få henne ut, og kose masse med henne, og se henne utvikle seg,- men hun kommer nok til å få en liten bror eller en søster engang selv med kvalme og sånt!:-)

Skrevet

Hehehehe , samma som "Mamma til Andres" her :op

Skrevet

Jeg savner ikke problemene, men følelsen av å være gravid. Snuppa kom en mnd før, gr. svangerskapsforgiftning

Skrevet

Hihi, jeg også! Hadde et kjempefint svangerskap uten noen komplikasjoner/problemer da. Husker i sommer (da magen var på sitt største) var jeg med på et stort sommerarrangement, og venninna mi sa at "Gud så fint det må være å være gravid, du får jo bare SÅ mye oppmerksomhet".

Må si at jeg følte meg skikkelig feminin og fin som gravid jeg, har aldri følt meg så fin før, fikk også kommentarer på det! Det vil si de siste to ukene følte jeg meg litt stor og var litt lei (gikk på overtid).

har to venninner som er gravide nå og jeg titter litt misunnelig på magen deres;-) Men kommer vel flere sjanser;-)

Skrevet

Jeg også savner det å gå gravid:) Hadde et supert svangerskap, og ingen plager, forutenom svangerskapskløe på slutten.

Var fantastisk å kjenne at et helt nytt liv vokste inn i meg som vi hadde laget, og å kjenne sparkene. Og all spenningen rundt det- hva for et kjønn er det, hvem ligner h*n på, hvor stor er h*n..osv. :)

Ser også litt misunnelig på gravide mager, synes de er så flotte! Gleder meg veldig til neste gang, og til å se prinsessa som storesøster :-)

Skrevet

Jeg er misunnelig på dem som får ta graviditetstest jeg. Det er det mest spennende i verden. Nå er vi råforsiktige, så det er liksom ikke noe spenning i det. Graviditet kan jeg egentlig klare meg uten. Jeg er skikkelig elendig til å vøre gravid, men jeg føder lett ihvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...