Gå til innhold

noen som har quinny speedi sx?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har di no tilbud på den? er den på 40% på barnas hus?

og hvordan er vogna? hva syntes dere?

velter den lett?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror ikke den velter så lett nei. Babybagen er grei, men sportsvogndelen er noe dritt.

Den er liten, har ikke full liggestilling og ikke skikkelig sittestilling. Det vil si at ryggen blir ikke på langt nær rett, så barnet blir liggende ganske bakoverlent i den retteste sittestillingen. Dessuten har den veldig kort liggelengde.

Kalesjen er åpen, luner lite og hele vognen føles veldig plastikk. Har i ettertid hørt mange som ha rklagd på at deler blir fort ødelagt os.v. Ble utrolig skuffa over den, og solgte vår raskt.

Sportsvogndelen er kun forovervendt - det kan være litt dumt om barnet vokser fra babybagen tidlig (samtidig som det da vil være negativt at den ikke har ordentlig liggestilling).

Så jeg vil ikke anbefale den vognen, men hører at det mekelig nok er noen som er veldig fornøyd...

Skal jeg ha meg en ny quinny-vogn noen gang så blir det en buzz på meg iallefall!

Skrevet

100% enig med Anonym over her - drittvogn... Eneste positive er at den er liten sammenslått og god å trille :-)

Skrevet

Helt enig med de over her - jeg også syns den var skikkelig god å trille, men altfor mye dritt med den ellers!!

De pleier å ha endel tilbud på Quinny Freestyle - har mange venninner som har den og er kjempe fornøyde - hva med den?

Skrevet

hei!

har hatt både buzz og freestyle jeg...freestyle har jeg enda og er i grunn veldig fornøyd med..men skal det snakkes om liggestilling så hadde nok ikke jeg villet tatt buzz med i betraktningen..der sitter barnet som i en bilstol,og dette kan ikke reguleres på. videre er buzz litt av et herk når ungen begynner å bli tung...da er den vanskelig å svinge med..det geniale med den derimot,er at den tar utrolig liten plass..men jeg har,og hadde valgt freestyle om igjen..

Skrevet

Prøvde en speedi vogn med 3 åring oppi for litt siden. Nå var ikke tanken å bruke vognen til 3 åringen riktignok, men den var håpløs å kjøre med et så stort barn oppi. I tillegg var ryggen alt for kort og i løpet av en liten runde på butikken klarte ungen å henge seg fast/klemstre seg på vognen 3 ganger. Kommer ikke til å kjøpe en sånn vogn!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...