Gå til innhold

Når begynte deres babyer å rulle fra mage til rygg ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi begynte da hun var 7 uker, liker IKKE å ligge på magen i alle fall nei : )

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jøss.. Fra mage til rygg ?

Skrevet

Er ikke så rart det. Vår datter er over 5mnd. Hun ruller fra rygg til mage, men ikke bevisst fra mage til rygg. Hun mister balansen og tipper over, men det har hun gjort fra hun var et par mnd sikkert. Jeg har hørt det ikke er det samme som å rulle.

Skrevet

Han begynte med det her om dagen, og er nå snart 7 mnd. Mener ikke like flink til det som andre veien ennå da :) Men det kommer seg.

Skrevet

3,5 mnd,og nå bruker han rullemetoden til å komme seg rundt i stua.Han er 5,5mnd.

Skrevet

ruller da de er 7 og 10 uker??? nei,det er jeg helt sikker på at de ikke gjør.

Hodet til babyen gjør at de tipper over pga tyngden,en baby som er så liten gjør ikke slike ting bevisst.

Skrevet

Da tipper de over og mister balansen. Det gjorde lillegutt i den alderen også. Bevisst rulla han fra mage til rygg 6 mnd (rygg til mage 4 mnd, vanligst med den veien først).

Skrevet

han var rundt 4 mnd når han begynte og rulle, men rulla da helt rundt, kunne finne han midt på stue golvet,

Skrevet

følte liksom ikke gutten min var i noen rullepriode fra mage til rygg, slik som han var i fra rygg til mage! Han rulla over tilø magen, og lå fornøyd der..

selfølglig tippa han over mange ganger, fra han var få ukr gammel..men da var det jo bar til å få han til å snu seg etter en lyd da han lå på magen, så vips.. så tippa han over på ryggen igjen! Er ikke det samme som å rulle det!

men nå er han altså 9mnd, og han legger seg på magen når han skal sove, og legger seg over til ryggen på natta..så han kan det jo..men har ikke peiling på når han lærte det!

Skrevet

min var 2 mnd.. Nå når jeg legger hun på magen tar det ca 2 sek så har hun snudd seg til ryggen.. (hun er 3mnd nå)

Skrevet

ved 10 uker strekker han hodet ut til ene sida så han tipper over, og så må han anstrenge seg litt for å få rumpa etter. Det virker som han gjør det helt bevisst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...