Gå til innhold

jippi, da er jeg også i mål......

Anbefalte innlegg

6 dager over termindato kom endelig gutten vår til verden den 16.januar. vi dro på sykehuset og fikk da konstatert 1,5cm åpning men 4timer senere var gutten ute gitt så det var en kjapp førstegangsfødsel. Rakk aldri å få noe særlig bedøvelse, rart med det når riene stod på så tenkte man "pokker jeg må ha bedøvelse før nese ri kommer" men så når det var ri-pause så tenkte man bare "ok dette klarer jeg" he he lærte aldri men hadde kanskje gjort det visst fødselen hadde vart lengre. Men jeg synes nesten det verste var når de skulle presse på livmora for å få ut alt blod og gørr, det var jaggu meg sååå vondt, mulig det var fordi man forventet at fødselen ville være vond men ikke det andre. ja og så må jeg nevne at jeg verken revna eller ble klipt, fikk kun en liten rift men den var vel ikke større enn hva jeg selv har klart å fått med barberhøvel noen ganger he he he :-) så jepp jeg er fornøyd.

kom hjem fra sykehuset i dag(forøvrig vært på bærum og der var alle så utrolig flotte og masse god mat så den kommer jeg til å savne he he).

Deilig og komme hjem men nå i kveld merker jeg at alvoret tar meg, ja gutten er endelig ute men det er jo nå det begynner. Nå skal han være avhengige av oss i mange mange år og vi skal prøve å gi han gode holdninger og verdier, så jeg er nå virkelig ydmyk iforhold til den enorme utfordringen dette kommer til å være, hjelp..... men vi får bare ta det som det kommer og håpe at vi også klarer oppgaven som så mange før oss har klart.

ble litt langt dette :-) men uansett takk for en fin tid her på bim også jeg har lært mye av alle innleggene jeg har lest her inne.

takknemlig hilsen fra meg :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7862921-jippi-da-er-jeg-ogs%C3%A5-i-m%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så masse:)

Det hørtes ut som en fin fødsel da...håper min blir like bra, jeg er førstegangs selv. Godt å høre at du fødte på 6.dagen over...jeg er selv på 4.dagen over og har nesten gitt opp å tro at det noen gang kommer en baby.

Kos dere masse med babyen....og foreldre oppgaven kommer av seg selv etterhvert, det kommer til å gå så bra:) Og det viktigste er uansett kjærlighet:)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...