Gå til innhold

Hun vil ikke ha mme...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen råd om hva jeg skal gjøre for å då henne til å drikke det? Hun bare spytter det ut igjen =(

Har litt lyst til å ha "fri" en kveld sammen med mannen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det lurer jammen jeg og på!! Har ei datter som heller ikke vil ha mme. begynner og grine bare hun ser flaska. Har begynt så vidt med grøt for å venne henne til litt andre smaker og litt andre ting i munnen enn pupp. Er helt enig det hadde vært veldig ok og ikke være helt låst en kveld. For ikke å snakke om å sove en hel natt så pappaen kunne tatt ei tørn ei natt inni mellom.

Skrevet

har du prøvd med malt oppi? uten smaker mme drit:)

Skrevet

HVilket merke har du prøvd? Hipp er etter det jeg har hørt søtest og kan være lettere å få lurt i de:)

Skrevet

Takk for svar.

Har bare prøvd Nan til nå, og det er ikke populært! For prøve Hipp og se om det går.

Skrevet

Har ikke prøvd nan, men hipp er favoritt her. dessuten er det den minste og biligste pakken, og dermed mest økonomisk for oss som bare gir litt mme. åpnet pakke holder jo bare 3 uker...

Skrevet

Du kan kanskje prøve å pumpe deg litt for å ha på flaska? Det skal jeg gjøre i morgen da jeg skal overraske sambo med middag ute. Har skaffet barnevakt og greier og han vet ingenting:-)

Prøvde flaska idag og hun tok den med en gang. Hadde ikke trodd det i og med at hun ikke tar smokken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...