Gå til innhold

Ær'e fali? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min fikk nettopp i seg noe uren luft fra en forbipasserende hund. Må jeg ringe legen?

Sønnen min tråkket i sin egen bleie da jeg skiftet på ham i sted, han fikk litt tiss på foten. Må den amputeres eller holder det at jeg bare koker den?

Jeg har foresten julepynt og adventsjerne samt advensstake fremdeles fremme, må jeg ringe barnevernet?

Et siste spørsmål. Bleia til datteren min falt i gulvet i sted før jeg fikk brukt den. Må den brennes, eller kan jeg koke den også?

Hilsen Fjertila & Droge

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihihi :))

Også dette innlegget skjøntye jeg hvem som stod bak!

hahaha :-D

Skrevet

Nææææh :-p

Skrevet

ja, men nå nå vi legge oss....natteamming venter...dritt dritt dritt

Skrevet

Dere 2 assa :))

Den bleien må faktisk kokes 2 ganger i minimum 5 minutter!!

Skrevet

Så lenge dere passerte på hundens høyre side tror jeg det skal gå bra.

Tror det beste er om du amputerer beinet, vil jo ikke at det andre beinet skal bli smittet.

Du bør snarest ta ut kontaktene på julepynten din, sørg for at det ikke er knuter på noen av ledningen, så tror jeg det skal gå bra.

Bleien bør helt klart kokes, mulig at du bør ta den i tørketrommelen etterpå :)

Skrevet

Nei, sier du det. Jeg må også legge meg. Nattamming her også. Sparer til lange pupper.

Sneiks leiter.

Skrevet

10 minutter og foten må amputeres !!!!!!!!!!

;o)

Skrevet

Nå fikk jeg nesten lyst til å prøve å kjøre en bleie i vask og tørketrommel. Er det noen her som har prøvd det? Hva holder lengst, Pampers eller Libero? Hehe. Jeg holder en knapp på Libero.

Skrevet

*snike seg ut og teste (les ødelegge) svigermors tørketrommel*

Skrevet

Hold meg oppdatert på denne, tillab!

Skrevet

Svigerinna mi hadde en bleie i vaskemaskinen (ved et uhell). Det ble bare masse sånn gelè (innmat fra bleia) i hele maskinen og på alle klærne :))

Men koking burde absolutt gå bra! Hva skal man ellers gjøre når man kommer utfor slike ting dere beskrev over? Ville jo iallefall ikke brent den. Tenk på den farlige gassen fra brenselet!! :)

Skrevet

Dodge; den sier *drrrrrdrrrrrrdrrrrrr*

*kikker spent på dingsen*

Skrevet

Du må koke både unga, bleiene og hunden. Resten må brennes, eventuelt renses og velsignes av en prest...;P

Skrevet

hihi.... endelig begynner dette nettstedet å ligne på noe..

Skrevet

...å gud, enda en "skal jeg selge nattkjolen min"-kopi. Hønsehjerner, finn på noe egen moro da, ikke kopier ting som alt har vært :P

ps: søk på "nattkjole" i søkefeltet...

Skrevet

Jeg må innrømme at å søke på ordet nattkjole ikke er det første som har falt meg inn siden jeg kom over på DIB. :D

Hvis du refererer til et innlegg som er blitt skrevet her før, og du mener at vi har forsøkt å kopiere det, må jeg si i vårt forsvar at det var nok ingen av oss som visste om det innlegget du sikter til. :)

Skrevet

Ehh.. Jeg har lest "nattkjole" og den var så god at det gjør ingenting om det blir lagd flere sånne tråder !! Hva er det folk har imot humor da ? Min idè først finn deg en egen liksom..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...