Gå til innhold

Når begynte deres babyer å rulle rundt fra rygg til mage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden har nå blitt 4 måneder og skal hele tiden rulle over fra rygg til mage. Kan ikke huske at jenta mi var så tidlig ute med å rulle over. Hvordan er/var det med deres små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sønnen min gjør også det, han er seks dager yngre enn din. Han har øvd seg lenge, og denne uka fikk han det til :-)

Skrevet

Sønnen min gjorde det ikke før han var 5,5 mnd, mens dattera mi begynte med det når a var 13 uker - stooor forskjell kan man si. Men i flg hs er det som aaaalt annet normalt - hehe ;o)

Skrevet

Mi rulla rundt når hun var 4,5mnd

Skrevet

...og de som ikke svarer har ikke babyer som gjør dette:) snuppa her kan ikke dette enda, har rullet fra mage til rygg et par ganger, men det var ikke bevisst:)

Skrevet

3,5 mnd, 4 mnd så gjorde han det hele tiden! Har måtte kjøpt sån pose å ha han i om natta nu!

Skrevet

Her var tulla litt over 6 mnd. Men hun likte ikke å ligge på magen. Rullet seg fra mage til rygg når hun var bare noen mnd gammel. Nå ruller og ruller hun hele tiden og elsker å ligge på magen å åle seg framover.

Skrevet

Min tryner noenganger til siden når han ligger på magen..teller det? ;P

Skrevet

haha :-D

Skrevet

I går :) Da var hun 15 uker + 6 dager gammel. Blir 4 mnd 29,01.

Skrevet

3 1,2 mnd gjorde hun det kjempebra, hele tiden. Hadde gjort det litt før og, men da skjønte hun skikkelig teknikken:o) Ville ikke ligge på ryggen ett sekund:o)

Skrevet

Han var 6 mnd og 1 dag da han skjønte hvordan denne rullinga funka :) Før det var det bare tilfeldigheter. Nå er han snart 7 mnd og har begynt å rulle fra magen til rygg også,men er ikke så flink til det som andre veien ennå :)

Skrevet

Hun begynte med det da hun var 4 mnd og 1 uke. Hun greier ikke å rulle andre veien enda, så hver gange hun havner på magen må vi å snu henne, for at hun deretter skal rulle rundt igjen.. :)

Skrevet

litt før hun var 4 mnd.. på 4 mnd dagen så rullet hun begge veier i full fart..;) er no 8 mnd og har akkurat lært seg å krype...før det så har hun rullet når hun skulle noen steder..kom seg faktisk ganske fort fremmover

Skrevet

Min er 6 mnd og 6 dager, han ruller ingen veier han :)

Skrevet

jena mi rullet da hun var 4 måneder enda hun har ligget 3 måneder på pute pga hoftefeil

Skrevet

min var vel rundt 5 mnd da han fikk "teken" :)

Skrevet

Min lillegutt begynte i går, en dag før 3 mnd:) Må legge til at han er SVÆR og kruttsterk:) Eldstejenta rullet da hun var 4,5-5 mnd. Han kommer seg ikke tilbake på rygg, så han blir ganske irritert etter å ha ligget på magen en stund:)

Skrevet

Håkon startet for snart 2 uker siden med dette, da var han ganske nøyaktig 3,5 mnd. Vi har trent på dette siden før jul. Han fikser bare å rulle mot venstre da, men strever fælt for å få til andre veien også. Et lite problem gjenstår da, for han hater å ligge på mage. Går ti sekunder og så hyler han... snur tilbake til rygg... 15 sek... han snur seg til mage... 10 sek.... hyler... og sånn går no dagene...

Skrevet

Gutten min begynte å rulle i går, akkurat 4,5 mnd gammel :)

Skrevet

Litt før 5 mnd tror jeg det var. Rullet mage til rygg ett par uker tidligere.

Skrevet

Lillegutt her på 7 mnd har nettopp begynt han, mens andre barn i barselgruppa begynte for flere måneder siden... Jeg syntes det kanskje var litt seint, men helsesøster sa at det var helt vanlig, som med så mye annet.. De må nok bare få ta det i sitt eget tempo!

Hilde

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...