Gå til innhold

Skikkelig hard i magen etter fødsel.. kan noen svare??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

nå i 2 uker har jeg sliti med å gå på do.. er skikkelig hard i magen enda, hadde en enkel fødsel, ikkeno rift eller noen ting, men presser skikkelig når jeg er på do å får nesten ikke ut noen ting.. Må liksom konstant på do... noen fler?? Går det over?? Takker for svar!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har egentlig ikke noen gode råd, men sånn var jeg også. svigerinna mi sa det var veldig vanlig. prøvde alt mulig, spiste svisker til den store gullmedalje, drakk mye vann osv. har hørt man ikke skal presse så veldig....

gikk over etter 3-4 uker. lykke til

Skrevet

Det er vanlig med hard mage etter fødsel. kjøp laktolose på apoteket. Linfrø og rå gulrot er også noe du kan prøve

Skrevet

Spis havregrøt og drikk biola! Da kom jeg meg på do hvertfall!

Skrevet

takker for svar.. skal prøve litt biola osv

Skrevet

Eg fikk klyster på sykehuset og det hjalp meg veldi! Ble tømt på 1-2-3, og det kan du få kjøpt på apoteket. Ellers har de også tabletter som hjelper, har brukt de også etter at jeg kom hjem. Funket etter 1 eller 2 dager!

Lykke til!

Skrevet

huff hadde det slik jeg også.havnet på sykehuset til slutt med kolikklignende smerter.Så prøv kiwi,biola,svisker, alt som kan få fart på magen... før du havner i sykebilen med blålys på vei til sykehuset:) ikke for å skremme deg,men du må prøve noe av det eller noe annet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...