Gjest Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 skal ikke du legge deg snart nå?! Hæhæhæ? Ikke jeg heller:p Har svart deg på DiBtreff Buskerud sidene forresten. hvordan står det til med deg og like skjønne sovedyret ditt om dagen?!
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Snuppa sover godt nok for oss begge vet du:) Dette begynner å ligne på gode gamle bim-dager, hihi... Lurer sånn på om Fertila forteller oss hvordan det går med henne... Jepp, så det nettopp, må treffes til uka:) Koser du deg i dk? Kjøpt deg vogn eller? Sikler på ny vogn jeg og.. Sovedyret sovnet før 2100 i dag, hurra!! Dere da?
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Embla er endelig tilbake til å sove hele natta igjen (må være den danske lufta???) Og det er litt deilig å kunne dibbe hele kvelden! Tror valget falt på piken:p Koser meg masse, ny vogn er inntrillet, ble en Carena Freeride, siden smarte meg glemte bankkortet hjemme, tynt med shopping da gitt! Men det er jo en kombivogn, får mykbag til den. Og det viktigste; STOOOOORE hjul, sikker på at med litt innsats så flyter den:p God å trille! Gleder meg til å komme hjem da, er liksom noe som mangler når jeg ikke har vært på treff på så lenge! *avhengig*
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Uff da, visa hjemme er urutinert for en rutinert shopper som deg... Freeride, den tror jeg ikke jeg har sett før. Har du link? Kjekt at den funker hele veien da, med mykbag altså.. Må jo starte produksjonen igjen snart, eller? Kremt.. Har troen på avholdenhet jeg, hihi. Fant meg en ny øl jeg:) Gubben er og spiller WOW, fikk nytt spill denne uken, glad som en liten unge på julaften... Grattis med nattesøvn da, deilig:) får deg litt søvn du også da kanskje?
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Jeg vet, hvor dust er ikke det å glemme KORTET liksom... (kortet er hellig, guden i min shoppeverden, uten=ingen shopping) Eh... Ingen link men om du søker på carena så er det 3 treffet på google. Det er svingbart håndtak også. *løv it* Produksjon? Må man ha sånn derre sex da? Har glemt åssen man gjør det;) Øøøøøøøøøøl, øl og mere øl. *nynner* Er han en sånn en ja. Da får du fred en stund fremover! Min har endelig runnet alle spillene hjemme så jeg tror jeg venter med å kjøpe noen nye. Tar så lang tid å rive ham vekk derfra igjen. Sukk. Jeg sover som en øh, baby?! hihi... blir`e lunsj til uka da?
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Oi, finsk nettside, hihi.. den var fin da:) mye veier den da? nesten ingenting eller? vendbart håndtak er fint da. ang sex; har hørt at det er sånn babyene kommer. *husker ikke helt selv* Øl er nam ja, gjør faktisk godt for produksjonen min også.. Jepp, han er helt hektet. Jeg måtte dra på Busk å hente det på tirs, selv om jeg skulle dit ons også. Han kunne ikke vente!! Han hadde rundet det forrige et par ganger i ulike personer, så han var litt lei. De (gjengen) har TATT FRI I HELE DAG for å spille. GRumpf!!! Lunsj til uka er fint,hvis jeg har penger. Får robbe gubben litt tenker jeg:) Venter på bilskilter forresten, så må nok ta toget. Svigermor har kommet hjem fra Aussy, så hun kom og hentet den fine bilen her om dagen. sukk... Skravlesyk i dag jeg.. Vi må ta en fest snart!!! For dib-mødre:)
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Finsk?! Hmmm, var den det... *forvirra* Jaja, skal vise den frem til uka jeg;) hehe... Er jo blitt supertriller nå så kanskje vi skulle trille litt til uken også? (75 kg nå!!! STOLT) Jeg ender vel opp med å arrangere sånn fest tenker jeg, er så sjuk på jentefest at jeg er helt grønn! *drekka meeeeeeeeeeer* Kanskje bare invitere noen så kan vi være hos meg?! Så kan jeg late som jeg gidder å lage middag og greier?! Hmmm... Kanskje kanskje... Skal tenke på det. Er så liten plass hos oss... Nå mååååååååå jeg ha en røyk, brb
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Jeg søkte på carena freeride, ikke carena, det var sikkert derfor:) Jasså, blitt slank og fin, grattis:) Har visst gått ned litt til jeg også. Har bare et par kilo til, så sitter favorittbuksa (seff den minste) enda bedre. Stakkar kroppen min, blir nesten 40kg endring på et år (20 opp og 20 ned da, ikke 40 opp, hihi) Jentefest er bra. Men hvor skal du gjøre av embla og gubben da? huset fullt av gale jenter liksom... Har nok plass jeg, men baby i hus, og langt for alle å dra, hrmf...
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Kanke gå på byen i Kongsberg *rynke på nesa* Hihi... blir bare bråk, jeg blir jo alltid slått ned på byen;) Risky risky Den buksa som ikke passet FØR jeg ble gravid engang passer nå! Jippi! Embla og gubben, tja, kan sende Embla til svigersøs og gubben kan jobbe kanskje? Han jobber jo natt uansett, drar kl 2030 og kommer hjem 0800! Så det fikser jeg, meeeeeen har en 3 seter og spisestuestoler, thats it... men om vi tar "den harde kjernen" så får jeg jo plass, de med dårlig bekken får sofaen:p Hmmmm, jeg vil ha fæst!
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, tenkte meg det ja.. Bukser: skikkelig urettferdig! Min startvekt i svangerskapet var all-time-low, nesten da.. Hadde jobbet 16timersdager i flere mnd før, så var skrapet til beinet. Har ikke planer om å bli så tynn igjen da, bare nesten;) Har gubben begynt på natt igjen? Rop fest, og jeg kommer!! Tar med en sofa under armen, hihi..
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #12 Skrevet 19. januar 2007 Skal se hva jeg får spikra sammen, må fikse litt dåp og sånn først bare, så jeg er ferdig med det. Koster visst littegrann kroner. Sukk. Jeg hater sånt mas, masse ekkel familietull. Hele dømrade bunten fra beste vestkant som tror de er noe. Juk *spyspy* (jeg tjener mer på et greit år enn foreldra til sossekusinene mine!) Vel, kanskje på tide med kvelden på meg nå. Veslemor kan finne på å våkne og klage litt over at det er slutt på nattmaten snart. (klager 10 min og sovner igjen, hver natt:p) Gleder meg til å se dere til uken! Masse klemmer fra oss!
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #13 Skrevet 19. januar 2007 Dåp ja, det blir spennende. Hrmf.. Vi skal 11.2 vi, når skal dere? Sender gode sovevibber til Embla:) Nattakos!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #14 Skrevet 19. januar 2007 vet faktisk ikke helt, er kun ledig på konnerud i mars... Er litt lenge til så jobber med alternativer, samt ting som passer for de tilreisende... Sove nå, ikke mer DiB *rive fingrene vekk fra tastaturet*
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #15 Skrevet 19. januar 2007 jepp, rive fingrene av. hodet verker, øynene er firkantede..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå