Miraculix Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Halla :-) Er det noen her ikveld...? Trenger noen å "prate" med jeg.....' Ettersom jeg har forstått så er det ganske mange her som ikke er "aktive prøvere", men alikevel prøvere da, i den forstand at dere ikke bruker prev heller....? Ikke sant...? Sånn har iallefall jeg det da, vi er ikke "aktive prøvere" akuratt, for har nettopp fått beskjeden om at el-testing knuser (!!) sex-livet vårt... He he, kan vel si det på den måten. Å ha sex (kun) for å lage barn er veldig usexy ifølge samboer, man skal ha sex for å nyte hverandre (hehehe), og selv om jeg mener at man kan kombinere de to tingene så er vi ikke helt enige da...! Han har som sagt den tanken for seg at han skal bygge sitt eget hus, osv osv osv først, noe jeg ser på kun som en utsetting, men alikevel. Men om vi får ban er det KJEMPE fint, sier han. Og om jeg blir gravid, så er det ingenting heller han vil...! Så vi trenger IKKE bruke prev. eeeeeehhhhhh......... Da blir jeg driiit usikker igjen.... For jeg føler jo da at jeg ønsker barn mer enn han gjør... Jeg vet ikke, jeg vil jo kun ha barn, han vil helst ikke snakke om det før den ligger i magen. Jeg vil planlegge alt, han vil "ta det på sparket". Jeg ønsker barn av hele mitt hjerte, men om det kommer til å "ødelegge" for hans planer , så fuck it. Ikke RØR meg uten kondom sier jeg da... (Blir sint å vetu...) Blir så forvirra...!!!!!!!! Noen som er i samme situasjon som meg her....?
tuppa prøvd lenge Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 jeg er ikke i samme situasjon som deg men det høres jo ut som om han vil og hadde vært fornøyd med at han i det hele tatt vil:) han er en mann og maaaange menn er som det du beskriver...liker å ta ting på sparket og ikke tenke så mye som det vi jenter har en tendens til å gjøre:) så jeg hadde slått meg til ro med det at han vil jeg da.... jeg hadde ikke klaga hvis sambo sa det som din samboer sier....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Hei:) Skal bare si at jeg har svart deg på den andre tråden jeg, "sambo på julebord"=)
-Mariposa- Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Hei, jeg skjønner at du er forvirra, det hadde jeg også sikkert vært (bortsett fra dritglad for at jeg slapp prev). Men jeg tror mange gutter er litt sånn. De vil kanskje ha barn, men ikke ha "ansvaret" for at du blir gravid. Skjønner du hva jeg mener? Typen min (som IKKE er klar for barn) er veldig sånn "ta ting som det kommer". Jeg blir jo helt sprø av det noen ganger, men så tenker jeg at kunne det ikke vært deilig å være så avslappa til ting? Ikke stresse og kjenne etter hver eneste lille følelse i kroppen og analysere alt alle sier (satt på spissen her!). Gutta er (som oftest) mer avslappa enn jenter. Hvorfor? Nei, det veit jeg ikke.
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2007 Tusen takk for svar :-) Men dette syntes jeg er skikkelig vanskelig, sikkert bare for at jeg er så redd for at han ikke skal ønske det slik som jeg ønsker det, på en måte.. Blir på en måte skeptisk for å fortelle han om en eventuell graviditet jeg da, selv om jeg ikke burde det; siden han insisterer på å ikke bruke prev. Uff, nei, jeg får la ting gå sin gang...! Men kommer nok til å være her mer enn på "bli gravid" forumet, for vi er jo tross alt (hahaha...) ikke prøvere.... Menn er rare...
*bubbs* Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Er overhodet ikke i samme situasjon som deg, men uansett... Kan dere ikke bare ha sex hver dag uansett da? Så trenger du ikke tempe?
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2007 Pga jobb osv er sex hver dag heeeelt utelukket.. Vi kan kun ha sex når begge er "i form" , dvs ca 1 gang per uke. Hehe, føler at alle har sex hver dag, men det er vel ikke sånn...? Liker å ha sex "ukentlig'" jeg, hehe, er så intimt da liksom, men men.. Vi har ikke mulighet til mer heller da, egentlig.
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #8 Skrevet 19. januar 2007 Skjønner AKKURATT hva du mener, frøkna!! Tror kanskje menn liker å få det "slengt i trynet" jeg, DU SKAL BLI PAPPA!!!!!, når jeg sa det til han første gang ble han iallefall kjempe stolt, og fortalte ALLE det før jeg i det hele tatt var 100%klar for å fortelle det selv...! Nei, vi får slappe av å nyyyyyte livet ;-) Hehehe:-)
-Mariposa- Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Noen ganger har vi sex hver dag, noen ganger 1 gang i uka. Kommer helt ann på form/tid/lyst osv. Alt til sin tid sier jeg:) Et vennepar av meg hadde sex HELE tida. I 2 år var de sammen og de var så innihelvete oppå hverandre hele tida at jeg ikke orka være sammen med dem. Men nå har han slått opp med henne fordi hun var så klengete og sjalu. Ikke lyst til å være kjip, men det er deilig å få kameraten sin tilbake og ikke måtte forholde seg til hun som satt oppå ham hele tida:)
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #10 Skrevet 19. januar 2007 Søstra mi (vi er veeeldig gode venner) forteller at hun pleier å ha sex opptil 3-4 ganger PER DAG!!!!!!!!! Men forholdene varer jo ikke mer enn 6 mnd, som regel da, hun er eldre enn meg. Jeg har hatt min i snart 4 år....! Ikke at det har noenting å si, men jeg forstår bare ikke hvordan hun klarer det..!!!!!! SÅ SINNSYKT OFTE?????? En gang om dagen, er helt klart nok for mitt behov, men.,...! ;-)
-Mariposa- Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 Ei annen venninne av meg sier de har sex HVER kveld. I 6 år har de vært sammen. Jeg skjønner ikke at hun klarer. Jeg trenger søvn jeg altså
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #12 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, ja ikke sant, uannset, når jeg og sambo har sex er det deilig, det er ikke det, men hver ensete dag kommer ikke til å skje nå altså.. Vi hadde sex hver dag, ofte mer, de første seks mnd, men nå som begge er i jobb og vi har vært sammen i 4 år, så.... Ja, engang i uken er digg, kan godt være mer, men har ikke "det behovet" på en måte.. Det kommer, det kommer... Hehehe ) Er han sliten så blir det "bare å tømme seg" liksom (hehe, dere VET jo hva jeg mener!!) og det er jo ikke det samme som intens og god sex uannsett..! Eller?
*bubbs* Skrevet 19. januar 2007 #13 Skrevet 19. januar 2007 Hehe!!! DET er ikke vanskelig!!! Jeg har vært sammen med typen i 4 år og det første halvåret kunne jeg nesten ikke gå fordi vi hadde så mye sex. Nå har vi hvertfall sex hver dag vi er sammen (i år har vi bodd mye fra hverandre p.g.a. pendling da..), og oftest to ganger pr dag. De eneste gangene vi ikke har sex er når det er fysisk umulig. Det er jo så DIGG!! Hehe.. Nært, koselig, godt og alt mulig annet fint.
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2007 Det er jo kjempe bra ;-) Digg å ha deilig sex!!!!! Men når jeg å sambo er sammen så prater vi alltid bort all tiden, hehe, han jobber jo så sykt mye, at jeg har fem timer med prat å slå ihjel vetu, hehehehe Men for min del, så er deilig sex basert på ca en gang i uka, er vel bare forskjell på folk tenker jeg...! Sex mer enn det er selfølgelig godt det å, men den sinnsyke følelsen kommer liksom ikke hver eneste dag, hvis du skjønner... ;-) Men men; poenget er jo; sex for å "ha sex" å lage barn blir på en måte uaktuelt, ikke for min del, men for sambo sin del så... Da blir det det for min del å ;-)
*bubbs* Skrevet 19. januar 2007 #15 Skrevet 19. januar 2007 Jaja.. Om du ser på det på en annen måte så kan du jo tenke tilbake på at barnet deres ble unnfanget ved ukas romantiske høydepunkt! Ikke ved en "kjapp en" på stuebordet. Hehe..
Miraculix Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. januar 2007 Nja, hadde det bare vært meg så... :-) Men som sagt tidligere; "sex til å lage barn" er uaktuelt, vi har kun sex når begge er kåte, for å si det slik, og det er vi bare ikke hver eneste dag.. Ikke jeg iallefall.. Men endag klaffer det vøttø, Bubbs, for han har ikke dårlige svømmere, og jeg har ikke dårlige "egg" ifølge gyn, så det er bare å treffe rett dag )))) Gleder meg ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå