Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Neida bare tuller, runde mammaer triller best.....hehe Måtte bare fjase litt. Siden jeg er hvalete selv tok jeg den frihet å disse feite mammaer...... .....når jeg blir tynn skal jeg disse tynne mammaer..... f.eks tynne mammaer stikker, eller tynne mammaer brekker lett. Fy søren så utrolig teit humor man får av søvn og matmangel Sorry Fertila
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Trodde du skulle starte en krangel nå.. hehe......... Jaja ikke sikkert alle tar dette som fleip heller
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Ta deg ei flaske vin faktisk:p Og SÅ skriv et innlegg, venter spent på hva som kommer da ja!
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 hehe Du kan få sagt det, da! Tenkte faktisk det var deg, Fertila, før jeg så at du signerte med nicket ditt. Og det er ikke fordi du er tykk eller tynn selv, for det vet jeg ingenting om, men det var liksom så deg :-))
♥ Piadi m/2 nydelige jenter♥ Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Når jeg blir tynn vil jeg gjerne bli disset av deg )
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 Your mama's so fat, when she sits around the house she SITS AROUND THE HOUSE.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå