Gå til innhold

Mensen? Fått den tilbake ennå?


*bolla pinnsvin*

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke og hadde en bitteliten blødning for en ukes tid siden + at jeg har vært kvalm to dager på rad. Er helt paranoid mht at jeg kan være gravid!! Men er vel neppe det når mensen ikke har kommet en eneste gang OG jeg bruker spiral. Snakk om maks (u)flaks! He, he... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eller, at jeg hadde en bitteliten blødning kan jo ha vært mensen..? Hmm... Tror jeg går og legger meg, jeg. Tydeligvis ikke helt klar i toppen. God natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom den jammen meg 3 mnd etter fødsel, med de to eldste tok det minst 6 mnd.

Husker jeg trodde jeg var gravid flere ganger da jeg hadde eldstemann som baby, kvalm var jeg nok fordi jeg ikke rakk å spise regelmessig... Så jeg skjønner deg godt, jeg;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke lett å si, for jeg gikk på cerazette etter 6uker. Da blødde jeg hele tiden i 2mnd ca. Så kom jeg på at siden jeg ikke ammer, så kunne jeg bruke p-plaster igjen. Da har man jo plasterfri uke hver 4.uke, så da kommer det en falsk mens. Så jeg har aldri hatt den av seg selv hvis dere skjønner. Men jeg har hatt blødninger pga plasteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, fikk den tilbake når Karsten var ca fem måneder... Plages lite med den, (jepp, vet jeg er heldig!!), så greit nok at den er tilbake... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...