Gå til innhold

Yesss! Da har jeg testet...!

Anbefalte innlegg

Og NEI, den var ikke positiv! Ble jo ikke akkurat overasket da- men likevel- slag i trynet! for man háper jo... Men det gár vel ikke an á lure min egen kropp vel?? Tok en test- visste hva det kom til á bli, og likevel sitter jeg der og venter... kan jo hende?? hehehehe-

Kanskje like greit- Tanta er rett rundt hjörnet- og det betyr jo at syklusen etter pillene er ganske ok? Sá da har jeg faktisk tenkt á regne neste máned som 1pp- for dette var bare pröverunden! :-))

sá neste máned er "THE ONE" altsá!! Oktober barn er fint det vettu:-))

Vil ogsá sende klemmer og koser til alle dere jenter her inne! og hápe at NÄ vil det klaffe for alle! sá vi samlet kan flytte over til 1 trim. !! Det hadde värt noe det!

Lykke til !!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7861880-yesss-da-har-jeg-testet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alltid kjedelig med negative tester.. Uansett om de er ventet eller ikke. Men da kan vi jo slå følge over til 1.trim, det blir koslig det! Hvis jeg ikke mot formodning får fri fra tr da.. Lykke til neste pp, da sitter`n!!

Det var jo synd da,men neste gag smeller det nok ;-) hehehe....

Kjempemasse lykke til Kanskje vi får oktoberbarn begge to,for her ser det dårlig ut.....

Ser ut til at TR kom ikveld,over 1 uke for tidlig,med mindre det er festeblødning..... Får vente til neste helg og ta en test for sikkerhets skyld ;-)

Klem!

Takk for koselige ord jenter- satser jo pá at spiren deres sitter denne máneden da! sá kan dere holde av plass til meg og resten som kommer etter pá 1 trim.!! :-)) Og hvis ikke sá skal vi slá hardt tilbake pá denne dritt tanta neste máned!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...