Gå til innhold

Har dere kjøpt noe enda??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det er gjerne litt tidlig. Jeg har ikke kjøpt noen ting enda, og kommer nok til å drøye det en god stund til! selv om jeg har veldig veldig lyst:) Er 6+6 uker..så til våren kommer jeg nok til å kjøpe inn litt småting tenker jeg, da vet man gjerne hvilket kjønn det blir også. Utstyr o.l kommer vi til å kjøpe litt og litt fra sommeren av..

Dumt hvis man har kjøpt masse og det ikke går helt slik som forventet, selv om man selvfølgelig håper på det beste=)

Heia! Jeg er straks i uke 8 og klarte ikke å dy meg her om dagen. Har kjøpt sånn babysafe til bilbeltet, også bestilt meg ei bukse, da de jeg bruker til vanlig allerede begynner å bli skikkelig trange på magen, også bestilte jeg en liten dress på supersalg. En fleece-dress. Vi har et vennepar som får baby om ikke så alt for lenge da, så det kan hende jeg gir den til dem. Syns egentlig det er ALT for tidlig å kjøpe til oss selv også da! Ble en type symbolsk handling. Av typen: Nå er det noe på gang her. Utrolig moro å se på den bittelille dressen også! Men det er jo egentlig alt for tidlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...