Gail Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Barnehage eller familiebarnehage...? Er så usikker så vil gjerne høre fra dere jenter. Hvilke erfaringer dere evt har hatt,og hva dere har valgt/har tenkt å velge. Min datter vil være litt over 1 år når dette blir aktuelt,og jeg har fått råd som har gått begge veier. Noen sier det er lurt med familiebarnehage siden de enda er så små,men samtidig har jeg fått råd om å få henne i kommunal barnehage med en gang,da det er mer ordnede forhold der. Hva mener dere? Setter stor pris på svar:)
Gail Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 20. januar 2007 Med ordnede forhold mente jeg at i kommunale barnehager er det bedre ordninger hvis noen av de ansatte skulle bli syk,de har jo som regel flere vikarer. I en familiebarnehage derimot er det jo gjerne bare en som jobber,å da står jeg litt på bar bakke dersom hun skulle bli syk en dag. Det var det jeg mente glad_jenta:) Men hadde du noen tips å komme med ang saken el?
Anonym bruker Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 Jeg syns familiebarnehage er best de 2-3 første årene. Roligere der. De skal ha ordninger ved sykdom. vikar osv. Men det er ofte forskjeller mellom de ulike fam. bhg også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå