Gå til innhold

Blir snart gal av telefonselgere!!!!!


♥Tiny

Anbefalte innlegg

Nå har det ringt nesten hver eneste ettermiddag/kveld en telefonselger... Nå sist er det krybbedødforeningen som er på meg.. Kan godt støtte de, men ikke over telefon!!!

 

Er så vanvittig lei alle disse telefonselgerene som ringer på MOBILEN min (har ikke hustelefon)... har forresten fått sånn reservasjon i brønnøysundregisteret, men det tar så lang tid å få gjennom..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner problemet. Her om dagen hadde jeg to på 30min... Jeg har også reservert meg, men de plikter vist kun å oppdatere sine databaser hver 3 måned, så da kan det i verste fall ta 3 måneder... Jeg starter alltid samtalen med "jeg har reservert meg mot slike samtaler"... så slipper man mer diskusjon.

 

Men, ja veldig irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Guri jeg er glad jeg ikke har det problemer. Ingen telefonselgere har ringt hit heldigvis. Bank i bordet.

Skulle vært forbudt!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryter av med en gang og sier at jeg egentlig har reservert meg mot telefonsalg. Noen få frekkinger som har prøvd seg for det...

 

Vil dere høre dårlig selger? Sambo la fra seg telefonen, selgeren prata godt og vel et par minutter før han skjønte det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så heldig at jeg faktisk ikke har fått en eneste telefonselger på mange år. Har også reservert meg!

Har hørt at veldig mange klager over "krybbedødforeningen" (Foreningen for plutselig spedbarnsdød). Jeg sendte dem faktisk en mail, jeg. Det er jo egentlig en forening som gjør en veldig viktig jobb. Men har vel enda ikke snakket med noen som synes noe godt om den foreningen. Problemet er at selgerne deres bruker gufne metoder for å få solgt... Det gir jo veldig dårlig rykte til en forening som egentlig burde være seriøs. :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...