Gå til innhold

Masse utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt masse utflod hele sv. Men nå har det blitt enda mer. Er det farlig? Blir jo helt våt og det er såpass mye at det går gjennom trusen. Men tror ikke det er fostervann for det er ikke så tynt og blankt som vann.

Skrevet

Det er helt normalt.:)

Skrevet

Godt å høre! Men utfloden har forandret seg i konsistens også, før var det jo hvit, men nå er det helt blankt og slimete. Grunn til bekymring?

Skrevet

Så lenge du ikke har vondt og alt annet er normalt så tror jeg ikke det er noe galt.

Skrevet

Er plaget med dette selv.. Må gå med truseinnlegg.. Har tatt det opp med jordmor, hun mente at ej ikkje skulle bruke innlegg pga at det øker faren for sopp... Men når ej e på jobb og slikt so hadde ej ikkje kunne gått uten.. Ej he gått med truseinnlegg sida ej blei gravid, og he ikkje fått sopp enda so.. =o) Viss det begynd og bli illeluktandes so e det meir grunn til bekymring... Skift truse ofte viss du ikkje bruka innlegg.. Bruka du innlegg so skift dei ofte... Er selv i uke 26, og har hatt det nesten hele sv.skapet.

Skrevet

Hei!

Har hørt at lectal hjelper mot utflod, det er vel en sånn 1 ukes kur greie så ska man faktisk bli kvitt de plagene. Har planer om å prøve de selv, men ttt....he he .....så du får ha lykketil med det, det er ikke noe morro, jeg sliter veldig med det selv......

Skrevet

Og det er ingen problem med å bruke når en er gravid??

Skrevet

Nei, det er vist ikke det har jeg hørt.

Men sjekk med apoteket før du kjøper det da ;O)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...