Gå til innhold

Til dere med kvalme og oppkast

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hos meg kom det med en gang - et par dager etter positiv test. Begynt så vidt med kvalme om ettermiddagen og kvelden - i uke fem ble jeg sykemeldt og er det fortsatt (er 13+1 i dag)...har vært ufattelig dårlig og kastet mye opp - er litt bedre nå, men henger fremdeles i:o(

Jeg var egentlig (ved nærmere ettertanke) smådårlig i jula. Ikke direkte kvalm kanskje. Litt rar matlyst bare. Ble egentlig skikkelig dårlig først i 6. uke. Og er sykmeldt nå ut neste uke. Har vært i ganske god form i dag, så jeg håper jeg er på vei oppover igjen nå. :)

Som jeg sa til sambo her om dagen da jeg var skikkelig dårlig og lei: "Jeg vil ikke mer...Kan vi ikke bare være 12 uker på vei nå, så slipper jeg å være så dårlig også er det enda nærmere til baby'n kommr ut!" ;)

Dette er mitt tredje lille nurk, og i alle svangerskap inkl.dette har jeg blitt veldig kvalm og utmattet i uke 6, det er som all energi forsvinner. Det varer t.o.m uke 12-13. Har nettopp begynt i ny jobb, så det passer så veldig dårlig med sykmelding. 5 uker igjen til de magiske 12.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...