Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Noen som har prøvd denne/ vet om den er god?? Hadde tenkt å kjøpe en elektrist, men "blingsa" litt når jeg leste på eskene, så endte opp med denne..... Er sånn med "frysebokser" oppi.... Passer sånne frysebokser på alle Avent, eller bare på denne..? Hvilke erfaringer har dere med denne??
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 OG passer andre Avent-flasker også på denne??? HI
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Jeg har den, men vet desverre ikke svarene på dine spm..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Har du prøvd den? Er du isåfall fornøyd? Vanskelig å bruke?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jepp, jeg har prøvd den et par ganger.. Er vanskelig å få til før du kommer inn i det.. Jeg får ut mest når jeg har melkespreng,utenom det så sliter jeg litt..
Mane Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Har brukt pumpen noen ganger, og synes den fungerer greit. "Fryseboksene" har jeg skrudd rett på pumpa. Funket bra når vi var borte fra snuppa noen timer en kveld. Hadde med flere frysebokser, og kunne dermed tine så mye hun hadde behov for. Vet ikke om disse går til andre avent-produkter, men jeg har iallefall bare positive erfaringer med denne pumpa og fryseboksene.
tre små:-) Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes denne pumpen er den beste. Bruker Syntocinon nesespray for å lette pumpingen i perioder. Jeg hadde noe problemer med lekkasje mellom fryseboksene og adapteret som får den til å passe på ringen med smokk. Derfor har jeg fylt fra fryseboksene og tilbake til flaske før den gis. Har prøvd endel pumper, og denne passer absolutt best for meg;-)
gråmus med stor og liten baby Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 hei den passer på alle avent sine produkter. kjøpte sånn tutekopp på butikken og den kunne jeg skru rett på pumpa ,hvis jeg skulle ha melk som ikke skal fryses. har hatt litt problemer med å få vakum nok til å pumpe ut melk, men avogtil går det og avogtil ikke, og da blir jeg rasende og har mest lyst til å knuse hele dritten.......ha ha ha hormoner i sving
buggi med 2 jenter Skrevet 20. januar 2007 #10 Skrevet 20. januar 2007 Jeg synes denne pumpen er helt fantastisk. spesielt siden du kan bruke avent sine flasker også på pumpen. Jeg brukte disse oppbevaringsboksene til alt jeg frøs ned. Kjempe lett og ta opp å tine. Jeg vil også si at jeg brukte denne pumpen til å full pumpe meg i over 5 uker da jeg ikke kunne amme da.
Aga:-) Skrevet 20. januar 2007 #11 Skrevet 20. januar 2007 Sluttet meg til anbefalingene, den er super! Jeg har brukt den masse, og synes det er lett å pumpe meg med den. Bruker også de boksene, fungerer supert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå