Gå til innhold

Tørketumler dere babyklær?


mammasgojente

Anbefalte innlegg

Jeg har vært litt redd for at de skal krympe så tumler bare håndklær, kluter og slikt... Men har lurt på om det er "trygt" å tørke også pysjer og slikt i tumleren??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... jeg putter "alt" i tørketrommelen jeg..... (noen unntak da selvfølgelig som ull og ting jeg vet krymper)

 

Er nok bare å putte ting i trommelen!!!! Jeg tror ikke jeg har ødelagt noe enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Alt går i trommelen. Utenom ull da selvølgelig, og plastsmekker. Har prøvd det og jeg, men det var ikke så lurt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går også alt i trommelen, unntatt ull. Det er det samme om det står at det går an å ta det i trommelen eller ikke. Orker ikke å henge opp alle de bittesmå plaggene. Til dags dato har ingenting krympet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar en liten kontroll på om det tåler tørketrommel (sjekker vaskelappen) - det er fint lite som ikke tåler tørketrommel. Etter den første sjekken vurderer jeg om det tøyet som ikke tåler tørketrommel nok allikevel tåler det for meg;-) Og det gjør det jammen meg stort sett. Ser jo at det sliter vesentlig mer på tøyet. Men her er det jo et begrenset antall ganger dette tøyet blir brukt.. Her tumles det meste om hverandre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...