Tildemana Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, er det det vi vil si når vi er 60 eller 70? I såfall burde vi være strålende fornøyde nå!!!!! Tenker bare på hvor typisk det er at vi aldri er tynne nok, eller trente nok, eller hva det er. Vi er mødre og gjør en flott jobb alle sammen.
blond Skrevet 20. januar 2007 #2 Skrevet 20. januar 2007 Forhåpentligvis oppdager flere og flere at man må være fornøyd bare man fungerer sånn noenlunne og heller jobbe med det man har istedet for alltid strebe etter noe nytt og bedre og tro at alt blir annerledes om man bare blir litt annerledes. Vi er bra nok slik vi er i dag!!
Anonym bruker Skrevet 22. januar 2007 #3 Skrevet 22. januar 2007 Ja det er merkelig det der - at man aldri er fornøyd.. Selv ser jeg alltid tilbake på bilder mens jeg tenker - jøss der var jeg flott, hvorfor så jeg ikke det da? Samtidig som jeg tenker" huff min skjønnhetstid er forbi for godt". Ironisk nok.. Men som du sier, om ti år vil jeg sikkert si at jeg var flott i dag ;-) En ting er å si at man bør tenke positivt om seg selv i nuet, noe annet å gjøre det i praksis :-) LIkevel en ting har jeg lært meg i årenes løp, jeg er stort sett fornøyd med å bare være meg - uavhengi av utseende. Så lenge jeg betyr noe for noen - så lenge jeg har evne til å sette gode fortspor - Ja da er jeg fornøyd. Så får rynkene bare komme - de mest eksklusive av dem er hjertelig velkomne - smilerynker :-) De har jeg ærlig fortjent, de skal jeg samle på! Ha en god deg alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå