Gå til innhold

Er det vanlig at guttene tar seg nedentil med en gang de får muligheten??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min på 1 1/2 går gjerne med hånden nedi bleien, så lurer på om dette er normalt. Tidligere i dag da han tilfeldigvis dro forhuden litt tilbake så vi at han var rød der, så tenkte kanskje det er derfor, at det klør eller noe eller er alle slik? Har hørt at man aldri skal trekke den tilbake for å vaske små barn, så nå ble jeg litt bekymret.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt naturlig...de begynner med det inni mors liv,hehe.Og fortsetter til de dør.

Skrevet

Jenta mi på 15mnd har også begynt med det. Så fort bleia er av så utforsker hun seg selv. Peker og ler å hele pakka..hehe.. Det er nok helt naturlig, å det er viktig at de ikke blir oppdratt til at dette er noe æsj og fy. Men når de vokser til så er det jo greit å lære de at dette er noe man gjør når man er alene å ikke rundt andre folk osv.

At det er helt greit, men at det er en privat ting.

Skrevet

hehe det gjør min gutt også , han er 16 mnd. ligger å dra seg i tissen når jeg tar av bleia.

Skrevet

oki, godt å høre! :-) Har også lært at man ikke skal reagere med "nei" og "æsj", så har bare oversett det, men ble bekymret når jeg så det var rødt inni. Er det også normalt?

Skrevet

Hverken tiss eller pung slipper unna ;-) Av og til tar han et skikkelig grep, men jeg antar han slipper taket selv hvis det skulle gjøre vondt...

Skrevet

SØnnen min synes også dette er veldig morsomt... Han har ett par ganger tatt skikkelig ballegrep på seg selv, men sluppet med et lite pip, for det er tydeligvis ubehagelig hehe... Nå har han også begynt å ta på tissen utenpå bleier og klær, men tror det er fordi han merker at han tisser (han er forresten nesten 18 mnd nå).

Skrevet

Hei du Zoomer-dama! :-D

Her tar lillegull tak i tuppen på tissen og drar den så langt ut det går, ligger også å knar på både tiss og pung med et salig smil mens han småflirer for seg selv...

Han er så søt atte! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...