små Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 kke ville hun ha grøt til frokost, bare melk.. Ikke ville hun ha middag..gikk noen få brødbiter, men så ville hun ikke ha det heller.. bare melk!! Ikke grøt til kvelden..bare melk! :S Hun slo munnen sin i går, ser nesten ut som om hun har "røket" den der strengen som går fra tannkjøttet til leppa.. (både hun og storesøster har en litt stram streng..) så kanskje hun har vondt? Det virker ikke sånn, hun gråter jo ikke... :S Hva skal jeg gjøre hvis hun ikke vil ha noe i morra heller?
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Tror du ikke hun lever greit på melk et par dager mens munnen heles? Tenker at hun kanskje syns det er ubehagelig med mat.Evt hør på helsestasjonen hva de mener.
glad_jenta Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 du får gi litt mere melk istedet da? går sikkert fint det vettu:) metter nok bra det til det blir bra i munnen:)
gullungene 01 og 06 Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 hei. har en gutt på 6 mnd som jeg også sliter med og få i mat i perioder. var i kontakt med helsesøster angående dette og hun mente viss de drakk litt melk i løpet av dagen kunne jeg se det an et par dager. har slitt veldig med å få i han melk og. var hos legen med han og de tok blodprøve men alt var fint. men etter et par dager kom en tann frem. hun holder ikke på med tenner da? kanskje du skulle tatt en tur til legevakten hvis det ikke er bedre i morgen. hun har kanskje litt vondt i munnen. lykke til. vet det er ganske stressende når de ikke vil ha mat.
små Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2007 Takk for svar dere.. Prøver med grøt til frokost i morra også, men hun får heller få masse melk hvis det ikek går=) Hun har nettopp fått to tenner til oppe (der hun slo seg), og jeg tror ikke det er det.. hmm.. Men får se det ann..huff, ikke vant med at det lille matvraket mitt ikke vil ha grøt..hehe
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Får håpe det ordner seg;-) Prøv med ei på 8 mnd som nekter å spise annet enn pupp du!;-) Skulle virkelig ønske jeg fikk i henne grøt en gang,hun nekter å smake på noe som helst! Har prøvd i 3 mnd nå.Skal til HS på mandag,så da må vi vel sette i gang krisetiltak;-)
små Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 19. januar 2007 Oi, såpass ja.. hehe..mi har nettopp (nesten:P) slutta med puppen..hehe..plutselig ville hun ikke mer:P
mai mammaen til to Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 datteren min er også 8 1/2 mnd no.. hun er veldig opp og ned på hvor mye hun spiser. noen dager spiser hun mye mat andre dager er det mye pupp... i dag har hun ikke spist noe mye av noe egentlig... fruktpure gikk nedpå..men ikke middag eller grøt..
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Hun kan jo kanskje ha vondt i munnen, ja... Jenta mi spiste lite de dahgene det var tannfrembrudd på gang... Jeg ville sett det an til i morgen eller overimorgen og evnt. kontaktet LV hvis det ikke bedrer seg. Men det er nok ingen krise. Er jo fortsatt melk som skal være hovednæringen i den alderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå