Gå til innhold

bestillt graviditets test i går..

Anbefalte innlegg

Så viss den er positiv er jeg da 5+3,så dette kan jo bli spennende...er det flere som ikke vet ennå,men har det veldig på følelsen,å sitter bare å venter til "postmann pat" skal komme med testene..Blir så skuffet av negativt svar,særlig siden jeg har symptomene,men kan jo alltids være en forsinket og kraftig menstrasjon,men får bare vente å se....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7860798-bestillt-graviditets-test-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her vi bor kjøper en ikke på apoteket,en bestiller!! bor 700 mennesker her,kjip å få spørsmålet,"hvordan gikk det"? når en treffer de senere,en venninde av meg opplevde det, pluss at hele bygda viste det bare noen dager senere..

De på apoteket har jo også tausetsplikt..

Kan da ikke være noe vanskelig å få sneket med seg testen til kasse uten at noen andre kunder ser det.. :-S

men,men.. vanskelig å forestille seg det for en som bor i en by med over 70 000 innbyggere istede for 700 kanskje..

Annonse

GRATULERER SÅ MASSE!

Forstår godt at du bestilte, og ikke kjøpte i butikken! Her jeg bor er det 17000, føles ikke som så mange- men kan godt forestille meg at det ikke alltid er like lett med 700...

Jeg er i uke 8, og bestilte legetime for to uker siden, kommer til legen 8 februar - er vel da i uke 10. (Førstegangskontroll mellom 10-12 uker)

Skjønner godt at du har blandede følelser - tar ofte litt tid å venne seg til tanken....

Lykke til!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...