Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 ...alle spørsmålene om "kan jeg spise ditt og datt"! Kvinner har blitt gravide og født barn siden tidenes morgen, bokstavelig talt! Og de har spist og drukket alt mulig - så væææææææææær så snill å skjerp dere. Hvis dere mister er det ikke fordi dere har spist levrpostei, skinke eller peperoni, men fordi det er sånn livet er. Nå er jeg lei! Dere er ikke udødelige - dere er gravide!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Ska sei.... Bare ikke les de innleggene du så går det nok så bra ska du se!!!!!;-)
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Ja folk har spist mye rart og født barn til alle verdens tider. Men så var det flere dødfødte, flere som døde i barsel og kortere forventet levealder før i tiden og... Når helsevesenet advarer mot rå mat, upasturiserte oster, alkohol osv er det en grunn til det. Vi vet alt for lite om hva slags sykdommer senere i livet som er påført under svangerskapet. Hvis du har lyst til å sjanse på helsa til ditt fremtidige barn fordi du ikke klarer å unnvære pepperoni så værsågod. Jeg foretrekker å lytte til legen...
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Litt statestikk i den anledning: http://www.ssb.no/emner/02/02/10/dode/tab-2006-04-27-04.html
Mrs. icsi og småen Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 jeg er en av dem som bare smugleser her, i håp om en gang å få høre til her.. Det slo meg at det kanskje hadde vært en idè å lage en tråd, som de har på bli gravid med tips/symptomer. Så kan alle gå inn å lese hva som er anbefalt å holde seg unna og kanskje hva som er vanlige symptomer/plager i hvilket trimester... Bare en tanke.. Hilsen ei som håper å kunne sende flyttemelding hit snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå