Gretep Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 synes det er så tungt når vi skal noen plass på dagtid eller han skal ut i vogna og ligge, for han hyler og skriker like mye hver gang jeg skal kle på han ytterklærne! han liker heller ikke å bli kledd på om morgenen etter stellet... flere? Har prøvd å gjøre det som en positiv ting, smiiile mye og dulle mens jeg kler på, men han blir bare så sur
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Det er helt vanlig... Alle barn har en sånn periode..iallfall lue. hehe
trine_og_mathias+knøtte Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 mathias å .. men må bare prøve å distrahere han litt så går det som regel bra her ialle fall..
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 snuppa haaaaaaaaaater det også. hyl&skrik!! hender det funker hvis jeg tar en tullesang. har du prøvd den bob-bob-deri-deri-bob-bob-su? (som i makrell i tomat-reklamen). det kan funke noen ganger. hihi...
2tette:april06&juli07tante 08 Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Den sangen elsker snuppa mi.. også den bibappabarabopp... :)
Meg&gutta~prøverpånr3 Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 her også...hater å ha på ytterklær,spesielt lue og votter...huff..men alt ordner seg når han er godt plassert nedi vogna...hihi;)
Gretep Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #9 Skrevet 19. januar 2007 hehe! det var gode tips skal prøve de sangene neste gang! men hyler deres like mye når dere legger dem ned i vogna også? min gjør det, men blir stille når jeg begynner å trille... må skynde meg å kle på meg selv!
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 Jepp! Full katastrofe å bli lagt ned. Hender det hjelper å sette opp ryggen, hun har blitt nysgjerrig på verden i det siste... Og i tillegg til bob-bob hjelper det å klappe med hendene og gjerne hoppe litt rundt i tillegg! Synes du ser meg kle på snuppa på kafe? Haha...
Gretep Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #11 Skrevet 19. januar 2007 hehe!! skulle gjerne vært der og sett på skulle tro de hadde blitt vant til å bli lagt ned i vogna etter 5 mnd i den HVER dag, men neida! jaja, må lage meg en dans jeg og blir jo trim i å legge ungen i vogna , hehe
2barnsmorønskerseg1til Skrevet 19. januar 2007 #12 Skrevet 19. januar 2007 Det er helt vanlig, mini her hyler og skriker han også!!
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #13 Skrevet 19. januar 2007 Jeg tror faktisk det er sånn "vil ikke legge meg ned i vognen-trass", har du prøvd å sette opp ryggen i vognen?
Gretep Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #14 Skrevet 19. januar 2007 men kan jeg ta opp ryggen så tidlig? trodde jeg måtte vente til han kan sitte selv? men kanskje jeg kan prøve litt? problemet er at knøttet bare sover på siden, så det blir vanskelig å ta opp ryggen da. men det går jo an å starte i sittende kanskje.. *tenker høyt*
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #15 Skrevet 19. januar 2007 Det er jo ikke snakk om så lenge av gangen da, hun er interessert 5 kanskje 10 min, så sovner hun, og jeg kan legge ned ryggen igjen:) Er jo mye verre med en passe biltur.. Har bare prøvd det nå et par dager, så har ikke så lange erfaringen enda da.
Gretep Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #16 Skrevet 19. januar 2007 ja, det er sant. sikkert verre å sitte i bilstol og! jeg skal prøve å sette han litt opp i morgen men jeg er redd for at han kommer nok til å hyle i vogna så lenge han bruker den, hehe.. jaja. takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå