Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Du har spådd meg to ganger før,og jeg vil bare si at begge gangene har du hatt veldig rett:) Du spådde riktig på måned jeg ble gravid i,og på hvilket kjønn jeg kommer til å få.Ei jente:) Jeg maser litt på deg igjen jeg hvis jeg kan?Jeg er født 25.05.82 Jeg har termin 24.02,men har en "magefølelse" på at jeg kommer til å føde før termin. ("Men kan jo bare være at jeg håper") Hodet har festet seg og legen sier det blir ei stor jente hvis jeg går til termin. Kan du se om jeg føder før eller etter termin? Og sånn ca hvor mye før eller etter? På forhånd takk hvis du kan:)
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 20. januar 2007 dytter litt jeg..
Elastica Skrevet 22. januar 2007 #4 Skrevet 22. januar 2007 hei vennen :-) Koselig med litt skryt da og flott med tilbakemeld. Jeg er ikke særlig fling med nøyaktig dato å slikt, men føles som om du går 1-3 dager over termin. Får inn en stor flott jente:-) Men som du sikkert vet så kan jo ting forandre seg så dersom du er veldig aktiv fremover og slikt , så ser jeg ikke bort fra at du kan føde litt før.... Ønsker deg masse lykke til og håper du får en kjempefin fødsel!!! Tenk at snart holder du det vesle gullet ditt i armene:-) Klem
Hoppetussa 25 og Ylva. Skrevet 22. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 22. januar 2007 Tusen takk for svar:) Også så koselig svar:) hihi,ja nå går det fort frem til jenta er ute. Gleder meg masse. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå