Phobia Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Synes det er litt tidlig med såå mye og ofte kynnere. Får dem som oftest på jobb samt ettermiddag. Sliter veldig med ekstrem trøtthet og det virker som kynnerne forsterkes des trøttere jeg er.... Noe som har et vettugt svar til meg ?
*jumanji*fikk jente 31/5 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Hei M@mi33, Jeg har vel ikke noe vettigt svar til deg, men vi er nesten like langt på vei og jeg har merket kynnerne veldig tydelig de siste 2 ukene. Ved førrige graviditet var jeg plaget med mye kynnere og siden maserier, men da begynte det ikke før i uke 27. Denne gangen har magen min blitt hard som en basket ball maange ganger hver dag siden uke 19, men det er som du sier værst på kvelden eller hvis jeg er sliten fordi jeg har vært i gang fysiskt. Jeg spurte jordmora mi om det, og hun sa at det bare er sånn for noen, men at jeg må følge med hvis de begynner å "ta tak" og bli regelmessige med mindre enn 15 min. Vi får vel bare smøre oss med tålmodighet, og tenke gode tanker som at hvis livmora skal trene seg opp i dette tempet i 18 uker til, så er den jammen godt trent infor fødseln...... Håper virkelig at du får tilbake litt energi snart da!! (jeg har endelig fått litt mere overskudd etter å ha vært ekstremt trøtt siden positiv test)
har fått lita pia Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Jeg er 20 uker på vei og har det også sånn..spesielt vist jeg trener..magen blir steine hard..skal til legen nu på onsdag, får høre hva han sier da..om jeg må slutte å træne, eller? håper ikke det..trener du?
Phobia Skrevet 20. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 20. januar 2007 Ja energi og våkenhet mottas med takk.......dette er slitsomt. Får ikke tatt meg skikkelig av gutten min heller synes jeg.... Greit å vite at andre har det likedan, jeg føler også at kynnerne er verst når jeg er sliten og eller stresseet.....får vel bare ta det litt mer med ro:) I tillegg kommer de ofte når jeg "trimmer" dvs går fort for å trimme ! Er forøvrig den eneste treningen jeg orker for tiden, har ikke overskudd til å trene på kvelden etter at mini er i seng. MEN gåing er sterkt undervurdert så - det føles virkelig som om jeg har trent når jeg har gått fort en 45 minutter`s tid
Bebbies i magen Skrevet 20. januar 2007 #5 Skrevet 20. januar 2007 Hei! Jeg er i uke 22 og har allerede tatt 1 telefon til jordmor pga kynnere. Her om dagen hadde jeg kynnere fra morgenen til kvelden med litt mellomrom. Da tok jeg en tlf til jordmor og hun spurte hva jeg hadde gjort dagen før. Og da hadde jeg gått endel på et kjøpesenter, så jordmor trodde det var grunnen. Så jeg fikk beskjed om at jeg skulle prøve å ta litt mer med ro. Jeg er 100% sykmeldt pga magesmerter og hofteproblemer, så jeg har jo mulighet til å ta det med ro. Så mitt råd er å prøve å ta det mer med ro og hvis det blir for ille, så hadde jeg tatt en tur til legen. Kanskje man bør vurdere gradert sykmelding.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå