Gå til innhold

hjelp... tenner?

7 oktober- ble mamma 6 okt=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hmm.. han klør veldig i munnen og sikler.. så 2 små kuler nede i munnen... den ene litt større enn den andre..

han er vldig snørrete.. kan det ha en sammen heng?

hvor lang tid tar det før tenna bryter skikkelig ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gutt blir alltid forkjølet når han får tenner. hmmm...med de siste tennene som kom (3 på en gang!!!) ble det nok 3-4 dager med urolig søvn og sutring og gnaging osv før de endelig kom ut. Men det er veldig individuelt, så det kan ta kortere og lengre desverre...

Skrevet

natt til i dag våkna han hver 2 time for pupp også.... men han hadde fått 3 mnd vaksine i går så jeg rega med at det var det,,, forkjølelsen har vart noen dager..

fler med snørrete unger når de får tenner?

Skrevet

En venninne av meg har en sønn som har hatt to kuler nede der det ser ut som tennene snart skal bryte ut siden han var 2-3 mnd. Nå er han 10 mnd og har ikke fått en eneste tann!

Det er veldig individuelt. Min sønn har fått 6 tenner, og hver og en har brutt ut av intet i løpet av en natt. Ser ikke på forhånd at det er der neste tann skal komme. Helt rart, egentlig.

Skrevet

dytter

Skrevet

Min har fått en liten antydning til tann :-) Han har lite matlyst og klør veeeldig i munnen...

Skrevet

kan være men trenger ikke heller.min sønn siklet å klødde i munnen å hadde kuler fra han var 2 mnd gammel. De brøt ikke opp før han var 8 mnd. nå er han 10 mnd. å har 6 tenner å en jeksel på vei:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...