Gå til innhold

til dere med unger på rundt 2 måneder....:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann.

hvordan er sovemønsteret på ungene deres? sover de mye?

tøtta mi vil være våken om natta nå, og sove til langt på dag.....fryktelig slitsomt.

hvor ofte ammer dere ?

jeg ammer ca hver 2-3 time....når hun sover vekker jeg henne ikke for å amme, hun våkner når hun er sulten.

jeg får henne heller ikke til å bruke smokk eller flaske.....hun tok d i begynnelsen men nå nekter hun :P

jeg som faktsik føler meg litt klar til å ta meg en kveld på byen med vennene mine igjen...men får vel bare prøve og prøve :)

ha en fin kveld

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min sover masse.. Sovner i 23-tiden på kvelden, sover til ca 5; får pupp, og sover til 0800, ny pupperunde, og hvis mamsen er veldig trøtt sover vi gjerne til kl 10 - ny runde med pupp... Så er det noen våkentimer, før han tar seg en liten formiddagslur..fra 13-26, kanskje. Noen ganger sover han hele kvelden, andre ganger er han våken.. så ser ikke noe spes mønster der..

Skrevet

Jenta mi sovner for natta mellom kl 19 og midnatt,hehe,litt sprik der enda.Men,i går sovnet hun kl 19 og fikk pupp kl 20(for å roe seg litt),kl 0230,0630 og 08.Sov da til kl 11,og da stod hun opp og fikk stelt seg.

Var våken i en time og sovnet kl 12.Nå er kl 1430 og hun sover enda.

Pleier å sove en times tid utpå eftan også.

Men,denne sovinga varierer veldig altså.Hvor mye hun sover.Det eneste som er ganske fast,er at hun sovner igjen ca en time etter at hun har stått opp,og det er som regel mellom 10-11.

Ammer i mellom hver 2-4 time.

Skrevet

Min våkner som regel i 0800-0900 tiden og får da MME(hele tiden,har for lite melk)!er våken til ca halv 10-10 og sover en time!Så er han våken en times tid og får mat igjen,så legger j han i 12 tiden,da sover han gjerne 3-4 timer!står opp va 16 og får mat,våken en times tid og sover gjerne 2 timer til,til ca 1900(vekker han gjerne da faktisk)får mat,og legges igjen mellom 20-20.30! Våkner som regele mellom 05-05 ett sted for en flaske,og sover igjen til 08-09!

Jo mer han sover i løpet av en dag,jo letterer er han og legge!om dagen sover han ute i vognen sin,enten på tur eller på værandaen!

PÅ kvelden ligger han i baggen sin,legger han med smukken og koseklut og koser han på kinnet til han sovner,som regel innen 10 min!

Skrevet

hei..jeg legger min jente klokka 20.00. så ammer jeg henne omtrent en time!!(begge puppene)litt slitsomt.....så sovner hun alt ifra 21.00-22.00. og sover da til i 3 tiden på natten(mere amming) sover så til i 7-8 tia.. og etter d varierer det veldig hvor mye hun sover..men kan sove til 11-13. ammer jo selvfølgelig innimellom....men så sover hun nesten ingenting på dagen da..det er viktig og ha en fast tidspunkt og legge barnet på....

har d samme problemet angående flaske og sånn..har kjempelyst og gå en tur på byen..men frøkna nekter og ta flaska..hun har tatt den enkelte ganger,men når hun vet hun heller kan få pupp så nekter hun"! fant noen gode tips på: flaskeposten.org. du kan jo se der...

Skrevet

Min lillepie sover stort sett bare på natta:)

Legger henne rundt 21-22, og da sover hun til ca. 2-3. Er "våken" (spiser i allefall) ca. en time, for så å sove til ca. 7-8. Starter dagen da. Hun har seg rundt en times blund mens jeg spiser frokost, og gjør litt daglige gjøremål. Gir henne mat deretter hver 3. time. Skal jeg ha en lengre blund på henne i 13.-16. tiden sover hun best i en trilletur i vogna.Fra 18-19 og ut over får hun ligge på puppen å feite seg opp før det er tid for senga. Legger henne mett, men våken, og da sovner hun stort sett uten en lyd.

Bank i bordet hun er ei snill pie:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...