Gå til innhold

Etterlyser symptomer!!!!!!!!!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er det flere som har det som meg? i starten hadde jeg murringer og stikninger i magen,har hatt noen dager med ømme bryst også,men thats it!

Er nå ca 9+3,er litt engstelig for at det har gått galt,skal heldigvis på UL den 06.02,men det er så lenge til. Har hørt at det er mange som har få symptomer,men kan ikke la være å bekymre meg. Men man merker vel hvis man har en MA/SA?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 5 uker på vei og det eneste symptomet mitt(så langt) er ingen mens.. Vi bør nok bare være glade så lenge vi slipper kvalme, svimmelhet, ømme bryster osv. Mye fokus på alle plagene her, ikke så mange som forteller om svangerskap uten disse plagene. Har tenkt tanken selv om det er noe galt, men nei vi er nok bare heldige:-). Hilsen Tone 29 år fra Oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har ingen symptomer hele svangerskaper, og er kjempe heldige som slipper unna med småting. Selv er jeg 6+6, og er bare litt småkvalm noen kvelder, og hvis jeg blir sulten..så er veldi glad jeg slipper å være skikkelig dårlig!

 

Bare nyt det så lenge du kan, det gjør jeg:)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt en utrolig grei graviditet, ömme bryst, småkvalm, oftere på do men ingen STORE plager...

 

Noen ganger lurte jeg på om jeg virkelig er gravid, hadde forestilt meg at det skal väre mye mer plagsomt men HELDIGVIS so far so good :)

 

Bekymret meg også for MA spes, for det kan visst skje uten at man merker det...

Var UL sist uke og alt så fint ut, det var betryggende :)

 

Vi er vel bare heldige....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ingen symptomer de første 6 ukene. Så skrev jeg et innlegg her på barnimagen, å morgenen etterpå var jeg styggkvalm...hehe..og det har fortsatt...er i min 8.uke nå da.. Brystene er tyngre og nå stikker de veldig. Det river til noen ganger når jeg reiser meg...Og JA, normalt skal du merke en sa/ma...selv om du ikke behøver å kjenne det. så gjør nesten alle d.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er naa 15 uker paa vei og har saa langt hatt faa symptomer. Litt oemme bryst, som naa er bedre, litt smaakvalm. Det er mange andre som har det likt, saa ikke bekymre deg du. Kos deg med graviditeten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...