Gå til innhold

Februar: tenk, det har gått ett år siden, snart!!!


minnimommo

Anbefalte innlegg

i dag er det 1 år siden, jeg var på sykehuset til UL, vendingsforsøk og fikk satt UL dato! Det var skummelt det, plutseslig viste vi dato og klokkeslett! Samtidig var jeg livredd for at fødselen skulle settigang fortidlig, for da hadde min store gutt prøvd seg ut med rumpa først og det tror jeg ikke hadde vært så kjekt!

 

men steike, dette året har rast avgårde,5 kg større, 13 cm lengere, lillemann stabber seg rundt bordkanter og har vært i banehagen en mnd alt!

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er vanvittig som tiden flyr

 

Om to og en halv uker er

har allerede gått i to mnd går kjempe stødig snur og bøyer seg ned å plukker opp ting

klatrer og er blitt en stor baby no..uff nesten litt trist

Men samtidig utrolig kjekt og spennende..så mye som skjer no nytt hver dag

 

hun er blitt 16 cm lengre og 7 kilo tyngre og har begynnt hod dagmamma no hun ikke er begeistret for..men det må jo til

 

vi får bare nyte hver dag for dette går fort ;0)

 

klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta mi kom den 1 hun da :o)

Med planlagt KS, så det var jo ingen overraskelse....

Det jeg husker best fra selve fødselen (KS), er fødsellegen, når han får kutta opp, og ser hun inne i magen min... Oiiiii, denne her må da være på MINST 6 kg.... (kan tro jeg fikk hakeslipp da!!!)

Har store unger da, alle over 5 kg ved fødsel, men allikevel....

Men han tok feil... Hun var bare 5200 g, og det holder det, når hun blir tatt ut 3 uker før tia :o)

 

Hun er veldig bedagelig da. Krabber ikke, går ikke. Hun åler seg, så hun kommer seg frem. Er en stund siden jeg var på kontroll, så jeg vet ikke akkurat målene hennes. Man kan tenke meg at hun er ca 4 kg tyngre en da hun ble født og, 22 cm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tenk det!!!!!!!! Kristoffer har bursdag 1 februar! Tiden har flydd!! Han begynte hos dagmamma for en uke siden og STORTRIVES! jeg har begynt i jobb og trives og...men skulle gjerne ha fått redusert stillingen min litt....syns det er så trist og måtte vekke begge ungene for å levere de..og hente de så seint!! Jaja.....Kristoffer var 2720 når han ble født, og no veier han mye!!! langt over 10 kilo!!!!! he he he!!! store gutten!!! han åler seg, krabber og går etter sofaen,bordet og alt han når opp til! Han er blitt kjempe flink! tror jeg må ha flere unger med tiden...eller hva sier dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...