lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 kom et til meg nå.. sexsafter.. rompejuice er og ekkelt.. håper noen av BIMs svarte engler ser dette.. ellers får jeg vel bare at j er ekkel til svar... hihi ;P
VinterSol+2 Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 hahahaha, jeg liker overhodet ikke ordet VORTE og etter det, selvfølgelig kjønnsvorte.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 off.. nei vorte ja.. ekkelt.. og kjønnsvorter ja... isj..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Hehe disse ordene tror jeg du har tenkt hardt på hehe Vet du hva som er toppen av selvpining da? Prompe i badekaret og bite i stykker boblene!!
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 19. januar 2007 hei.., nei,, har ikke tenkt så hardt... :/ har ikke for vane av å tenke hardt jeg.. bite prompebobler må være ekkelt ja.. spess om vannet er varmt..ooooooo ekkelt..
Snupi27 Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 vorter må jo være det verste ordet å si!!! herregud.. unngår helst å si det, men nå trenger ikke jeg si det så ofte heller akkurat =p hehe VORTER lixom..
Twins i magen <3 Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 hudorm er også ganske ekkelt... personlig har jeg bestandig syntes at ordet "patter" er fryktelig usjarmerende... ikke direkte ekkelt, men nesten!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 FITTESNERK! det er ille ord... Mensenbart er ikke så digg heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå