Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 i dag har jeg hatt et merkelig problem... syns selv det begynte i går, og i dag kunne selv mannen min kjenne det, en gang i mellom, når vi gikk og handlet.. jeg lukter vondt nedentil! Litt vanskelig å si hva det er, men kan det være noe hormonelt? eller en urinlekasje? Hadde også sex i går kveld, og fikk ikke dusjet etter det eller i dag morges, bare vasket meg som normalt i full fart til morgenen i dag.. (vi pleier sovne etter sex vi,, har trodd dette er normalt helt til jeg begynte å lese her inne jeg...?) har ikke hatt noen lignende problemer før, så jeg antar at det må være noe i forbindelse med graviditeten.. men noen som kan gi meg noe fornuftig svar på hva dette er? er i 18 svangerskapsuke.
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 d er mulig du har økt tendens til utflod nå som du er gravid.. da kan d jo hende at d med blanding av sexsafter ender med en vondlukt... off...sexsafter var et utrolig ekkelt ord..:/
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 har hatt økt utflod, men ikke som har luktet vondt! Men kan jo ha noe med (hehehehe) sexsafter å gjøre, har ikke blitt noe på meg på en stund.. jaja,,, får vel bare være nøye med skikkelig spyling da?
lillebøllaspringmadrass Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 ja., men jeg hopper heller ikke i dusjen rett etter sex.. selv om jeg er full av sexsafter... (d ordet gror på meg nå assa..) men jeg spyler meg godt morgenen etter .. og vasker med mild såpe.. også passer jeg på å ha på truseinnlegg som kan fange opp alle se svømmerne som kommer i retur dagen derpå. håper den nye lukta de går over.. d er mulig du har fått sopp da.. klør d??? er vist vanlig med sopp hos gravide..:/
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 nei.. klør ikke.. og har jo vasket og tørket som normalt, og gått med truseinnlegg... er det som er så snålt.. så er nesten redd det er en liten urinlekasje.. hm. får bare se hvordan det går. Leste i Gravid-magasinet at man kan ha økt utflod men som ikke skal lukte.. men mener å ha hørt at en kan "skvette" litt også?
Snupi27 Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 hmm.. det kan hende det er sopp selvom det ikke klør.. da begynner det og lukte osv.. men jeg skal ikke være veldig påståelig =)
siw*ern Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 heia... det kan være en infeksjon du har fått... er sikkert ikke noe farlig, men kontakt en lege.. julimamma
Gjest MammaTil2 & LynVingen Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Bakteriell vaginose kanskje? ...men da lukter det sansynligvis mer og oftere enn en dag, slik har dessverre jeg erfart det ihvertfall. Det som hjelper dersom det ikke gir seg er Vivag vaginalkapsler eller denne lactal greien som det reklameres for på tv. Yoghurt naturell skal visstnok også kunne brukes for å rette opp ph-verdien i skjeden. - så vet du det, i tilfelle det ikke gir seg c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå