Gå til innhold

Når legger dere bebisene deres?


Honningmelon

Anbefalte innlegg

For natta tenkte jeg på...

Her varierer det veldig,men blir ofte seint,og da må hun sovne ved siden av meg før jeg løfter henne over i sin seng...

Gleder meg stooort til hun tar kvelden tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg legger Evelina kl 21... og da sover hun til kl 24...og så er hun våken til ca 05 om morgenen og sliter ut moren sin totalt... Så sover hun igjen til kl 07, så her er det ikke mye nattesøvn. Kjempekjedlig for jeg har vært nødt til å legge meg kl 21 jeg også for hvis ikke klarer jeg ikke nettene. Jeg og mannen min har for tiden ingen kvalitetstid sammen, og jeg får aldri slappet av om kveldene. Uff håper denne perioden snart er over og det blir litt mer nattesøvn sånn at jeg slipper å legge meg så tidlig om kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som oftest legg ho sæ førr kvelden i 23-24 tia, da sover ho tell ca 05.30.. Da amme ho, og vi legg oss igjenn, og står opp ca 12.00... Luksus?? E så gla æ får nok søvn...Men kan vell fort snu sæ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi tar kvelden ca 23. Så ammer jeg ca to ganger pr natt og vi våkner alt fra 7 til 9. Synes vi har vært heldig. Hun sovner stort sett etter ca 15 min med amming på natten. Så legger jeg henne opp i sin egen seng igjen. Kan ikke klage. Men i kveld sovnet hun 21.30, så det blir spennende å se hvordan natten blir. Skal bare se vi sitter i stuen før kl 6.........................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi legger henne samtidig som oss, ca 23.00. Som regel sovner hun rundt 01.00 og sover da til et sted mellom 05.00 og 07.00. Da ammer vi og sovner igjen. Sover da til rundt 0900 og 0930.

 

Legger henne ikke alene enda. Hadde ikke klart å gått fra henne i 2. etg mens vi sitter nede enda.... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger han ca 23. sovner etter litt mat og sover stort sett til 06-07 får mat og sover til 09 mat og sover til elve. Klager ikke......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lillejenta legger seg i 18-19 tiden, sover til 6-7 med matpauser hver 2,5-3 time. Har konsekvent lagt henne i sengen sin efter amming når hun har begynt å bli skrikete på kvelden; og opp derfra kommer hun ikke uansett hva hun prøver på (utenom mat). Etter 1 dag der vi satt og rugget litt på byssanlull'en, har det gått stort sett bra. Mørkt på soverommet, bleieskift foregår i sengen i mørke, evt. på badet i mørke ved avføring. Storebroren skrek i timesvis hver kveld, og det var først i eftertid vi skjønte at det var fordi han var overtrett og vi var for sene til å hjelpe ham å finne søvnen selv. Men hun her er nok også generelt noe enklere å roe tror jeg.

Heldige vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi legger jakob mellom 23-24 en gang, først dusjer han og steller for kvelden, fast rutine med mageligging på stellebordet og masse kos og stryking ;) så gir vi han mat på soverommet med lyset slått av.... han pleier å sovne ganske fort og sover i sengen sin til 5-6 tide, så får han mat igjen og sovertil 9-10 tiden :-D

syns vi er kkjempe heldige, og bare krysser fingrer og tær for at det fortsetter ;)

prøvde forresten å styre han litt her og stelle han i ni tiden og sove i ti tiden- det gik ikke- da fikk han våkenperiode midt på natten i 2,5 time

:-S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får som regel tatt kvelden en gang mellom 22 og 24. Da har lillemor stort sett vært sprell våken siden kl 18-19. Noen ganger tar hun en liten lur da. Vi følger hennes rytme. Så sover hun til mellom 02.30 og 05 en gang, og er vi vi heldige sovner hun etter en halvtime tre kvarter. Er vi ikke fullt så heldige, som i natt, sovner hun etter 1,5 time i lys våken tilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger han mellom 21-22, sover til mellom 3-5, får pupp, og sover til 8. får pupp,og kan sove til 11-12 igjen. Syns jeg er heldig. Med nr to hadde vi våken-netter i 3 måneder. Altså helt søvnløse netter. (og dager) var fullstendig utslitt. Han slet med søvnen til han var 6 mnd. Da først fikk han er ordentlig rytme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...