Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Ja jeg viste at jeg ville få kommetarer i fleng!! Det hele begynte bare egentlig med en fleip,men så syns jeg og ei venninne det ble gøy. Men må bare si at:jo vi har sett folk som bare slenger frem puppen utenom å ta opp barnet før det har gått en stund!! Vi regner jo med at det ikke er så mange av dere her da!! Håper noen forstår her da... Huff,ble vist litt værre enn en fleip. Sorry
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 Neida! gidder ikke bruke tid på å være sint!
Gjest Skrevet 19. januar 2007 #4 Skrevet 19. januar 2007 Hehe, neida, syntes det var litt gøy jeg også:-) Har diskutert det der med ei tidligere kollega så vet at andre mener det du skreiv.
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 Jeg var faktisk borti noe ekkelt. Satt på cafe en gang og seriøst altså så satt det ei ved siden av meg og sprutet på maten min når ho tok ut puppen sin! Ikke med vilje da!! Ho kjøpte ny mat til meg. Jeg hadde ikke fått tatt en bit engang.. Ho ble kjempe lei seg..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #8 Skrevet 19. januar 2007 Det å verne meningene sine bak "spøk" ser jeg på som et tegn på svakhet. Du viser med stor tydelighet at du MENER det du skriver. Men så må du antyde at du egentlig spøker, for å latterliggjøre dem som er uenige. Patetisk!
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Jaja tro hva du vil. Jeg liker ikke dem som bretter ut puppen og lar den henge uten at den blir brukt til noe... Noe som jeg har sagt i dette innlegget også!! Jeg skjønner da selvsagt at folk blir sinna når jeg spøker om sånne ting om "vanlig" amming.. Det var en spøk alt det andre altså.... Helt seriøst. For jeg vet hvor gira dere blir.. Jeg bare ler selv av sånne innlegg!! HI
en fin gutt og et lite + på cb Skrevet 19. januar 2007 #10 Skrevet 19. januar 2007 når jeg ammer ute blant folk, gjemmer jeg meg ikke. men jeg forsøker jo å ike blotte meg. men kjenner ei som tok barnet på fanget, tok ned ammetoppen, la ammeinnlegg på bordet og så la barnet til. synes selv at det ble i meste laget for meg..
Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #11 Skrevet 19. januar 2007 Ja det er en ting jeg syns er unødvendig... Amme helt normalt er bare koslig det... Babyen må jo a mat den også.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå