Gå til innhold

blodtrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva ligger dere bt på? hva uke er dere?

Mitt blodtrykk er 100/45 og det er ganske lavt da, men merker lite til det:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde veldig lavt: 80 over 53. Ikke farlig, men må visst passe på å drikke nok vann.

Skrevet

Mitt lå på 110 over 55 i begynnelsen av desember. merket ikke noe problemer med det da, men jeg er faktisk redd det kan ha sunket enda litt siden den gang, for jeg er så mye sliten og svimmel om dagen. Har null overskudd utenom jobben og ser stjerner foran øynene... Men, skal på kontroll igjen om litt over en uke, så vi får se da.

Skrevet

Ligger på ca. 90/55. Det er ganske lavt og jeg har vært en del svimmel og har ganske mye hodepine.

Det jeg har funnet ut at hjelper litt er lakris. Lakris fører til litt høyere blodtrykk og det har iallefall hjulpet på hodepinen.

Skrevet

Har ligget på mellom 110/60 og 90/60

Skrevet

har 120/70 - normalt er i uke 25

Skrevet

Jeg ligger på 110/60, jeg er 16 uker på vei :)

Skrevet

110/65 er i uke 15

Skrevet

105\70 legen sa det var helt bra....

Fint navn forresten...

Hvis det blir en jente har vi tenkt til å kalle henne for Tiril.

Skrevet

er forresten i uke 15

Skrevet

Da jeg var til kontroll like før jul hadde jeg et blodtrykk på 90/39, og skjønte med en gang hvorfor jeg hadde vært så trøtt og slapp! Men det er visstnok ikke farlig, kun ubehagelig. Har vært ekstremt slapp og trett, og en del svimmel... Håper det bedrer seg til neste kontroll. Er nok for lite flink til å drikke nok og spise regelmessig, bør nok skjerpe meg der! Er i uke 16...

Skrevet

Mitt ligg på 105/55 - har vore ein del plaga med å vere svimmel og vondt i hovudet. Funkar å drikke litt kaffi for min del - men det blir betre! Desember var ille, men no i januar føler eg meg mykje betre. Kroppen venner seg til å ha litt lågare blodtrykk.

Viktig å bevege seg litt om ein må stå lenge rett opp og ned, for å halde blodsirkulasjonen i gang og drikk mykje vatn!

Skrevet

110/75 Helt fint, sa jordmoren. Det var i uke 18.

Skrevet

Jeg ligger på 136/90 i uke 22 og det er ganske høyt...

Får ekstra oppfølging med måling av blodtrykk og sjekking av urin.

Mye plaget med hodepine men ellers alt helt normalt og fint:)

Skrevet

125/85.Jeg er i uke 16.Jordmor sa det var litt høyt.Plaget med mye hodepine, ellers alt ok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...