Gå til innhold

huffda..........

Anbefalte innlegg

Skrevet

snuppa på 8 mnd har HYYYLT i over 1 t nå...bruker aldri å gjøre det(ikke engang de gangene hun har fått tenner).....skriker så hun spyr stakkars lita :( (samboer er der nå, så hun skriker ikke alene)

Noen som kan ha noen anelse hvorfor hun er sånn...har tenkt på øreverk, men vet ikke...?

Noe jeg kan gjøre ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

virker ikke som det er magen ........

Skrevet

Øreverk er visst veldig vondt for de små, så det kan sikkert være det.

Skrevet

Bær på henne og trøste... Har hørt nese dråper hjelper på øre... men litt liten å få nesedråper kanskje...

Skrevet

ja, selvfølgelig......hun er ikke alene ;) Når liksom ikke frem med trøsten...,derfor tror jeg hun har vondt ...:(

Skrevet

Om hun har øreverk så tror jeg det blir verre når du legger henne ned...

Skrevet

Gutten min kan noen ganger gråte seg opp... Hvis han klarer å gråte seg opp uten at jeg får trøstet han er det skikkelig vanskelig å roe ham... Kan ikke bare være noe sånt?! (Kanskje ikke dersom hun har grått en hel time?)

Hun er ikke overtrøtt, da?

Skrevet

Fikk et tips om øreverk, For og finne ut av det skal du dra forsiktig i øreflippen, får barnet vondt så er det øre betennelse. Det er mange som gir smerte stillende for slikt. Gutten min på 8 har hatt det og da gir jeg ham en ibux og da gir det seg som regel. Men prøv det med øreflippen. Kvelden er det værst.

Skrevet

det er ikke en jeksel da? min holder på å få en jeksel nå.å det er sutring å skriking dagen lang nesten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...