Gå til innhold

Vil noen se ultralyd bilde fra uke 14?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg la inn ett paa "mine bilder" naa. Tatt i slutten av 14 svangerskapsuke. Akkurat det bilde er av hode og mage...og man kan se henne (tror vi) vinke mot oss med hoeyre haand.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heia..jeg vil gjerne se ultralydbilde ditt:) hva er egentli grunnen til at man tar ultralyd så tidlig? hvor kan jeg se bilde ditt?

klem fra mamma i juli:)

Skrevet

Bare klikk paa navnet mitt...og saa ligger det under "Mine Bilder." Vi bor i USA, og her er det vanlig med UL rundt denne tiden...faar ogsaa en om 6 uker.

Skrevet

Hvis du klikker paa bildet faar du det forresten opp litt stoerre. Har aldri gjort dette selv heller, men tror det dukker opp hvis du klikker paa "Mine Bilder" og saa paa bildet.

Skrevet

Du kan se det på profilen hennes;) Hvis du trykker på nicket og deretter Mine Bilder:)

Var et flott bilde! Gleder meg SÅ til å få et eget bilde... Kommer til å se på det om og om og om igjen... Hehe... Lykke til videre!!

Skrevet

jeg så det:) fikk nesten tårer i øynene.synes det er så spesielt med ultralyd bilder...gleder meg sånn til jeg skal til ultralyd... skal 13 februar.. jeg har termin ti dager før deg:) 12 juli:)

har du msn?

julimamma

Skrevet

Så søt liten babyu du har da:) Veldig fint bilde til å være så tidlig.

Skrevet

Så fint bilde!!! Kunne se den lille hånden som vinket til dere:)

Var spesielt morsomt å se da jeg er like langt på vei selv!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...