NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Jeg la inn ett paa "mine bilder" naa. Tatt i slutten av 14 svangerskapsuke. Akkurat det bilde er av hode og mage...og man kan se henne (tror vi) vinke mot oss med hoeyre haand.
siw*ern Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 heia..jeg vil gjerne se ultralydbilde ditt:) hva er egentli grunnen til at man tar ultralyd så tidlig? hvor kan jeg se bilde ditt? klem fra mamma i juli:)
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 19. januar 2007 Bare klikk paa navnet mitt...og saa ligger det under "Mine Bilder." Vi bor i USA, og her er det vanlig med UL rundt denne tiden...faar ogsaa en om 6 uker.
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 19. januar 2007 Forfatter #4 Skrevet 19. januar 2007 Hvis du klikker paa bildet faar du det forresten opp litt stoerre. Har aldri gjort dette selv heller, men tror det dukker opp hvis du klikker paa "Mine Bilder" og saa paa bildet.
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 19. januar 2007 #5 Skrevet 19. januar 2007 Du kan se det på profilen hennes;) Hvis du trykker på nicket og deretter Mine Bilder:) Var et flott bilde! Gleder meg SÅ til å få et eget bilde... Kommer til å se på det om og om og om igjen... Hehe... Lykke til videre!!
siw*ern Skrevet 19. januar 2007 #6 Skrevet 19. januar 2007 jeg så det:) fikk nesten tårer i øynene.synes det er så spesielt med ultralyd bilder...gleder meg sånn til jeg skal til ultralyd... skal 13 februar.. jeg har termin ti dager før deg:) 12 juli:) har du msn? julimamma
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 19. januar 2007 #7 Skrevet 19. januar 2007 Så søt liten babyu du har da:) Veldig fint bilde til å være så tidlig.
HW & MW + nr3 Skrevet 19. januar 2007 #9 Skrevet 19. januar 2007 Så fint bilde!!! Kunne se den lille hånden som vinket til dere:) Var spesielt morsomt å se da jeg er like langt på vei selv!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå