Anonym bruker Skrevet 19. januar 2007 #1 Skrevet 19. januar 2007 Vi bor i 4. egt uten heis. Og så lurer vi på om vi skal kjøpe vogn... Vi kan få en blå brio kombivogn fra 1990 som er ganske fin (men helt umoderne selvfølgelig) Bør vi kjøpe ny bag,madrass eller "inne i baggen stoff"? eller holder det med å vaske den godt? ELLER bør vi bare kjøpe en ny, praktisk vogn? vi er studenter så vi kan jo bruke pengene på andre ting, men det handler bare om prioritering, så vi får råd om vi vil. i tilfelle, hvilken vogn passer om vi bor i 4. egt. uten heis? har en kjeller med bod, men den er veldig fuktig og litt råtten, lukter litt... takk for svar:-)
Murmeline Skrevet 19. januar 2007 #2 Skrevet 19. januar 2007 Siden dere er studenter; prøv vognen først et par måneder og se. Kombibag er jo grei å bære i opp trappene. Prøv å vask madrassen osv. Snuppa mi er 4 mnd nå, og jeg bærer henne på den ene hofta opp/ned trapper. Andre på 4 mnd har sluttet med softbag og begynt med sportsdel. Poenget mitt; stor vogn trenger man ikke så lenge. Prøv å holde ut med den gamle vogna, og putt heller evt penger i en sportsvogn som du kommer til å bruke mye lengre:) (ingen fortalte meg dette dessverre, brukte en formue på en stor vogn jeg allerede er litt lei..) Og om det ikke funker, har man alltids finn.no, mange bra barnevogner selges etter få mnders bruk. Hadde jeg skulle betalt vogn selv, hadde jeg garantert kjøpt pent brukt.
er det muuulig Skrevet 19. januar 2007 #3 Skrevet 19. januar 2007 prøv vogna:-) eventuellt sjekk om det går ann å bruke di nye lufthjulene på den:-) skulle ikke trenge å kjøpe noe nytt inni den...bare vaske den godt:-) uansett hva dere velger...enten å bruke den dere får gratis...eller å kjøpe ny vogn....sjekk der du bor om dere kan få ordnet et kjetting-anheng i veggen nede slik at dere kan feste vogna der med hengelås...kjempesmart:-) jeg anbefaler deg iallefall å bruke den vogna dere får i bag-perioden som bare varer i 4-6mnd...og heller kjøpe ny da:-) en orntlig sportsvogn eller noe:-) er jo ikke sikkert vogna blir mye brukt uansett etter permisjonen...iallefall ikke om dere har bil...
Mammas_2_solstråler <3 Skrevet 20. januar 2007 #4 Skrevet 20. januar 2007 hvis jeg var deg så ville jeg brukt den gamle vogna en stund, så ville jeg kjøpt meg 3 hjuling eller en annen sportsvogn.Mye bra på Finn.no. Vet ikke om dere har råd nå men det er kanskje lurt å se på vogn nå ( sportsvogn) siden det er så mye salg, da har dere større utvalg til mye lavere priser. Bare en liten tips =)
Gjest Skrevet 2. februar 2007 #5 Skrevet 2. februar 2007 Ta i mot den pent brukta vogna, bruk den og se om dere liker en slik type kombivogn. Liker dere den IKKE, så finner dere noe annet som passer deres behov bedre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå